Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

helt grøn,, HELP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Angående salg på internet af vare importeret fra Kina:

1) Kan man importere stationære eller laptops og så sælge dem videre, hvis der ligger microsoft styresystem på, eller skal man ha tilladelse af Gates og co?

hvis der er nogen herinde der sælger eller har solgt elektronik på nettet, så må i meget gerne kontakte mig, hvis altsår i har tid og lyst.

Mvh. Stubbe

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:20

Ja du må godt inpotere fra Kina .. men tastaturet er nok ikk på dansk :P .. og tvivler på du finder det rigtige strøm stik, eftersom de ikke har samme strøm stik dernede som vi nu her i dk..

Du kan sagtens sælge dem vider, så længe der er en pre install af windows der ligger der på .. og det skal være til ny pc.. altså ikke OEM, da en OEM er til salg hardware ..

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 08:49

Hvis du har brug for noget af det jeg laver - så som IT, foto eller web, må du endelig kontakte mig. Jeg kan f.eks. hjælpe med klargøring og on-site support hos dine kunder. Skal du have skiftet keyboard på maskinerne, kan jeg også hjælpe til med det. Vi kan helt sikkert finde frem til en fair pris.

Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra. Også hvis du har brug for en general sparringspartner, så er jeg frisk på at hjælpe.

Du kan læse mere om mine services  på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)