Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics: Hvilke søgeord fører til salg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften alle

Jeg sidder og roder lidt med noget salgsporing i Google Analytics, men jeg kan ikke finde det sted hvor man kan se f.eks. top10 over de søgeord som har ført til flest salg.

Informationen er jo ret vigtig for ens arbejde med butikken, så jeg går da ud fra den findes, men hvor? :)

Mvh

Jace 

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Fra  GLOBAL-Network Skrevet kl. 21:21

Efter at have logget ind, så klik på "Vis rapporter" ud for det ønskede domain

Klik på vis rapport under "Oversigt over trafikkilder"

I højreside nederst findes der en box, der hedder "søge ord"; hvis du klikker her på "Vis fuld rapport", skulle du gerne kunne se det som du søger.

Bemærk at du kan ændre tidsafgrænsningen oppe til højre

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 14:11

Brøgger:

Efter at have logget ind, så klik på "Vis rapporter" ud for det ønskede domain

Klik på vis rapport under "Oversigt over trafikkilder"

I højreside nederst findes der en box, der hedder "søge ord"; hvis du klikker her på "Vis fuld rapport", skulle du gerne kunne se det som du søger.

Bemærk at du kan ændre tidsafgrænsningen oppe til højre

Okay, den viser bare at ingen søgeord har ført til salg, hvilket så må betyde at alle salg kommer fra henvisningssider eller direkte trafik?

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:48

Hejsa

Du beskriver ikke helt hvad du har sat op til tracking. Har du lavet bekraeftelsesside som goal eller har du opsat ebusiness modulet? Hvis du har opsat ebusiness saa kan du se praecis hvad omsaetning hver enkelt sogeord har genereret. Det kan kun anbefales...

Sporg blot hvis du har brug for hjaelp til opsaetningen..

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 01:02

webanalytiker:

Hejsa

Du beskriver ikke helt hvad du har sat op til tracking. Har du lavet bekraeftelsesside som goal eller har du opsat ebusiness modulet? Hvis du har opsat ebusiness saa kan du se praecis hvad omsaetning hver enkelt sogeord har genereret. Det kan kun anbefales...

Sporg blot hvis du har brug for hjaelp til opsaetningen..

Hej, det er bare en bekræftelsesside som mål. Men jeg vil da lige kigge på det der ebusiness...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)