Hey amino. jeg leder med lys og lygte efter et godt shop program til min webshop nogen der kender nogen gode ? |
Hej
DanDomain er et populært system, nemt, sikkert, billigt og de har en rigtig hurtig og god support
Hey amino. jeg leder med lys og lygte efter et godt shop program til min webshop nogen der kender nogen gode ? |
MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk
Hej DanDomain er et populært system, nemt, sikkert, billigt og de har en rigtig hurtig og god support |
Det kommer nok meget an på hvilke behov og hvilket ambitionsniveau du har i forhold til shoppen. Så hvis du fortæller lidt mere om hvad du gerne vil med shoppen er det nok nemmere at hjælpe dig.
Mvh Peder |
Hurtig og enkelt shop sys. skal bare bruges til af vise varen og prisen jeg satser kun på lokalt salg så behøver ikke være det helt store.sys |
MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk
Hej, Du kan også tage et kig på Wannafinds Hosted Shop løsning. Helt nyt og innovativt system som jeg personligt kan anbefale. Mvh. Jeppe |
Kig på www.shopify.com (link i min signatur). Du kan bruge en af de medfølgende templates, evt. rette i en template eller få lavet dit helt eget design. Supernemt at sætte op og administrere. Jeg har kun ros til overs for systemet, som jeg selv bruger på www.deside.dk. Opret en shop gratis og prøv det af. Venlig hilsen |
Hvis du ønsker et fleksibelt eshop system kan jeg anbefale VM CMS fra Vestjysk Marketing. www.vestjyskmarketing.dk. Det virker. |