|
Hej Aminoer :) - Mads |
Jeg er også villig til at give lidt reklame for dit site, hvis du vil hjælpe mig
Debat
|
Hej Aminoer :) - Mads |
|
Jeg er også villig til at give lidt reklame for dit site, hvis du vil hjælpe mig |
|
Prøv http://www.eksperten.dk, der er ofte skoledrenge der vil arbejde gratis! |
|
Hov hov. Der prøver jeg allerede.. |
|
Ikke noget hov hov her tak. Folk herinde lever som regel af det de gør, selv Granholm tager som regel en smule penge for det han laver for folk. Så der er du nok gået forkert i byen makker, ellers held og lykke med det :) |
|
tja.. Havde været heldig herinde før, så hvorfor ikke prøve igen? Så synes det er forkert og sige ALLE lever af det. Men whatever.. Du er ikke interesseret, så lad være og poste :-) |
Mener faktisk også at Martin Thorborg startet siden for at øge iværksætteriet, og skabe mere omsætning for diverse iværksættere ;-) |
|
Jeg var interesseret i at hjælpe dig ved at henvise dig til et sted der kunne løse dit problem. Lad desuden venligst være med at fortælle mig hvad jeg må og ikke må! |
|
Ja, men da jeg ikke mente man skulle bruge så forfærdelig længe på det, tænkte jeg, der måske var en derude, der sad og kedede sig. :-) Har ikke tænkt mig der skal gå hen og blive nogen diskutionsklub. |
|
Tror jeg prøver den der næste gang min bil er i stykker :) |