Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din ærlige mening angående online digital kunst butik

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sammen med nogle andre åbnet YayArt. Jeg kunne godt tænke mig folks ærlige mening om produkterne. Ville du købe produktet? Hvis ikke, hvorfor så ikke? Er der noget du synes mangler på siden?

Sætter virkelig pris på at folk vil komme med deres ærlige meninger, det er altid svært når man selv sidder med det og se hvordan man måske kan forbedre sig.

På forhånd tak :-)

Fra Køge
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13

Min ærlige mening omkring online digital kunst butik, så synes jeg det er en god idé. Jeg kunne sagtens finde på at købe kunst via siden.

Jeg kan rigtig godt lide designet på siden også, og synes at det giver meget plads til at det er produkterne, som der lægges mærke til, og ikke selve webdesignet.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:05

Rigtig flot side ... jeg er helt ening her ville jeg godt købe kunst.

I hvilket systeme er shoppen lavet? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:10

Jeg synes at siden er flot, nem at bruge og der er mange spændende varer.

Jeg kan specielt godt li at i har en masse produkter på forsiden.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:23

Morten_P_Andersen:

Rigtig flot side ... jeg er helt ening her ville jeg godt købe kunst.

I hvilket systeme er shoppen lavet? 

Tak for de pæne ord allesammen. Jeg ledte egentlig mere efter grunde til at folk ikke ville købe, men det er da meget opløftende med roserne. :)

Systemet er kodet i Django. Django er et web-framework ligesom Ruby on Rails men blot til Python i stedet for Ruby.

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:49

Jeg har brugt jeres system, da en ven deltager i en af jeres konkurrencer... Han har "The Bay" i jeres shop...

Jeg synes det er en rigtig god idé og jeg må indrømme at da jeg så den første gang, troede jeg det var en stor udenlandsk webside...

Cool koncept! 

Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:16
Cool site! Især fremvisningen af pieces - super med closeup, det kunne mange lære noget af;-)
Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:40

Hej

Jeg synes siden er kanon flot.

Det eneste jeg mangler er billederne set sammen med fx. flotte møbler.. fx. på væggen i en stue sammen med sofa, bord lamper osv.

Kan godt lide der er close-up billeder, men personligt kunne jeg godt bruge nogle billeder hvor der er afstand og omgivelser også.

Dermed ikke sagt at siden ikke frister.. for det gør den.

God vind :)

Peter Steffensen

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:47

Hold da op... virkelig lækker side :) Super fedt design og rigtig smart koncept. Jeg kunne sagtens se mig selv købe lidt hos jer, når jeg på et tidspunkt kommer til penge, hehe.

Hvis jeg skal sige noget, så er det lækkert at I har nogle beskrivelser om produktet og kunstneren, men der kan sagtens stå meget mere (har kun lige set på et par enkelte værker). Når folk skal have noget lidt specielt køber de typisk historien bag, og ikke kun produktet :-)

Held og lykke med siden!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:05

Ja, jeg vil absolut gerne købe produkterne. Siden er fint opstillet, troværdig og fin brugervenlighed.

Mange er kunstværkerne falder i min smag. Det er i store træk de stilarter jeg tidligere har ledt efter. Personligt savner jeg større udgaver af de enkelte værker. 180x180 eller 200x200 eksempelvis. Fragten vil selvfølgelig være dyre, men sådan er dét.

Hvis I har flere produkter fra samme kunstnere, vil jeg foreslå, at I viser "Andre værker" fra samme kunstner under de enkelte værker, gerne med et link til en samlet oversigt over pågældende kunstners værker.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)