Jeg har sammen med nogle andre åbnet YayArt. Jeg kunne godt tænke mig folks ærlige mening om produkterne. Ville du købe produktet? Hvis ikke, hvorfor så ikke? Er der noget du synes mangler på siden?
Sætter virkelig pris på at folk vil komme med deres ærlige meninger, det er altid svært når man selv sidder med det og se hvordan man måske kan forbedre sig.
Min ærlige mening omkring online digital kunst butik, så synes jeg det er en god idé. Jeg kunne sagtens finde på at købe kunst via siden.
Jeg kan rigtig godt lide designet på siden også, og synes at det giver meget plads til at det er produkterne, som der lægges mærke til, og ikke selve webdesignet.
Hold da op... virkelig lækker side :) Super fedt design og rigtig smart koncept. Jeg kunne sagtens se mig selv købe lidt hos jer, når jeg på et tidspunkt kommer til penge, hehe.
Hvis jeg skal sige noget, så er det lækkert at I har nogle beskrivelser om produktet og kunstneren, men der kan sagtens stå meget mere (har kun lige set på et par enkelte værker). Når folk skal have noget lidt specielt køber de typisk historien bag, og ikke kun produktet :-)
Ja, jeg vil absolut gerne købe produkterne. Siden er fint opstillet, troværdig og fin brugervenlighed.
Mange er kunstværkerne falder i min smag. Det er i store træk de stilarter jeg tidligere har ledt efter. Personligt savner jeg større udgaver af de enkelte værker. 180x180 eller 200x200 eksempelvis. Fragten vil selvfølgelig være dyre, men sådan er dét.
Hvis I har flere produkter fra samme kunstnere, vil jeg foreslå, at I viser "Andre værker" fra samme kunstner under de enkelte værker, gerne med et link til en samlet oversigt over pågældende kunstners værker.