Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-auktion - er det virkelig så svært?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside hvor jeg benytter Frontpage 2003. Hjemmesiden skal nu omlægges og gøres mere professionel i udseendet samtidig med at jeg skal have implementeret flere nye tiltag. Hjemmesiden har eksisteret i lidt over 2 år og har et rigtig flot besøgstal. Den har pt. kørt som hyggeprojekt, men nu vil jeg gerne have ført mine ambitioner med sitet ud i livet, og første skridt på vejen er implementering af en e-auktion, hvor de besøgende kan sælge varer til hinanden og hvor min profit vil være x% per gennemført salg (lidt ala Trendsales men kun med varer inden for den kategori som er interessant for mine brugere). Det er dog ikke lykkedes mig at finde et firma som udbyder denne service, og da slet ikke så det kan kobles på det eksisterende site.

Da sitet skal have en ordentlig omgang og forvandles fra hyggeside til et mere professionelt site, er én mulighed at finde en løsning, som f.eks. et firma der både kan tilbyde at redesigne sitet samtidig med at de implementerer e-auktion, e-handel og de andre tiltag som jeg har i tankerne, men det letteste (og nok også billigste?) vil nok være at finde særskilte moduler som kan kobles på det eksisterende site, da jeg på den måde ikke skal starte fra scratch og samtidig kan implementere tingene lidt efter lidt som tiden går.

Kan I anbefale enten et e-auktionsmodul, en virksomhed som kan udføre opgaven til rigmelige penge eller en helt tredje løsning på mit problem? Det er vigtigt at e-auktionen er 100% sikker for de besøgende at anvende - her tænker jeg på betalingsmodulet.

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:19

Hej

Enkelte moduler er IKKE løsningen. Særligt ikke hvis du ønsker at gøre sitet mere professionelt. Ved brug af flere enkelte moduler, så kommer sitet til at se alt andet ud end professionelt, da du vil få flere forskellige layouts og det vil se klodset ud.

Derudover nævner du "udføre opgaven til rigmelige penge"! Du skal huske en ting, sådan nogle projekter er alt andet end billige. Derfor skal du op med den store pengepung - ikke at du bare skal vælg den første og dyreste tilbud, men det kræver penge. Hvis din ide virkelig er god, så burde det ikke være et problem at få nogle investorer til projektet.

Alt i alt vil jeg anbefale dig, at få én samlet løsning. Det vil koste dig, men tilgengæld får det et godt produkt. Hvis det økonomiske begrænser, så kan du evt. lave en aftale om få lavet dine tiltag gradvist.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 01:45
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug det opensource der ligger frit tilgængeligt på nettet. Her kan du så ligge et design hen over. Så ser den både fin og prof ud. Big Smile

Det er såment nok også det du får hvis du betaler dig fra det...! Ellers kan jeg anbefale http://www.moskjaer.dk/ .. De styre !! Yes

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:02
Tak for roserne, Remy. Vi kan også tilbyde dig et færdigt auktionssystem, hvor vi kan lægge et færdig design over.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:01

Mange tak for hjælpen til jer alle Big Smile
Det var nogle meget brugbare kommentarer og idéer I kom med, og jeg kan nu komme videre med jagten på en e-auktion.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)