Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPAR TID OG PENGE PÅ DIT NÆSTE BILKØB!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle køreglade Aminoer!

Til alle jer, der har planer om at investere i ny eller brugt bil til firmaet eller privaten:

Hvis I gerne vil spare tid, besvær og penge i forbindelse med jeres næste bilkøb, kan jeg hjælpe jer med at optimere jeres billøsning; det drejer sig om alt der har med bilproblematikken at gøre, både køb af ny eller brugt, salg af den "gamle" samt finansielle ydelser af enhver art (købekontrakter, erhvervsleasing, privatleasing, billån etc.)

Jeg har den praktiske erfaring gennem mere end 10 år i branhcen og et stærkt netværk, som gør mig i stand til at forhandle bedre vilkår end du selv kan i langt de fleste tilfælde!

Det bedste af det hele: Vi opererer efter devisen NO CURE - NO PAY, som blot betyder, at hvis jeg kan skaffe dig bedre vilkår end du selv kan, er der gevinst til begge parter, men lykkedes det ikke, koster det dig ikke spor! Alt at vinde - intet at tabe. Der er simpelthen ingen grund til ikke at prøve.

Læs mere på min hjemmeside: www.autoconsult.dk eller giv mig et kald på 30 42 42 42 for et uforpligtende tilbud.

God dag til alle,

Lasse Borg.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)