Så er det snart d. 1. igen og jeg er så klar som aldrig før til at gøre det....sige mit job op som pædagog og kaste mig ud i at få rigtig godt gang i mit lille firma. Skal tage beslutningen inden mandag og brainstormer en hel del. Der er sikkert mange af jer der har stået i det samme. At turde give sig 100% til sin nye ide'. Er på jagt med lys og lygte efter et nyt job. Har en masse erfaring omkring personalepleje, ledelse og et arbejdsmiljø hvor tingene går stærkt og der skal træffes de rigtige beslutninger her og nu. Er en fantastisk kollega.......det får jeg ofte at vide. Så, her er jeg så....klar til at gå nye veje, men skal bare have det sidste spark. Ved godt dette ikke er en arbejdsformidling, men måske der alligevel sidder en derude som har en god ide' eller bare et godt råd. Er spændt på at høre nyt fra jer. Nanna
|
Jamen Nanna - forfølg din drøm og få skabt dig det sikkerhedsnet der griber dig, hvis du nogensinde skulle falde. Vinkene er givet uden jeg ved, hvor langt du nu er kommet og de er ment godt.
Sikkerhedsnettet kunne være:
En kassekredit
Troen og modet på at du kan og har det der skal til!
Et godt brand - forretningskoncept
En virksomhedsplan, der er gennemtænkt - med mål og strategier
En familie og venner der bakker dig op og motiverer dig (for det kan være svært)
Hjemmesiden - er jo på plads jvf debat på Amino
Mm.
Brug os Aminoer - vi er klar
Og hvis det bare er for svært at "springe helt ud", så kan din ide med at arbejde ved siden af være god. Jeg tror bare, at det kan være svært at fokusere på 2 områder. Det kan blive halvhjertet og du har brug for det hele.
Du skal have succes.
Rigtig meget held og lykke Nanna