Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design af logo til tøjmærke..??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa..

er der nogen der ved hvor man finder nogle der kan designe et logo..? det skal helst være sådan så logoet er klart til at blive overdraget til tøjproducenten så produktionen kan komme igang. Jeg har ikke det mindste forstand på tøjdesign eller noget der ligner, men jeg har nu gået med ideen til dette her brand i et stykke tid og nu vil jeg lige prøve at undersøge hvor meget det ville løbe op i at få lavet et logo først og fremmest og muligvis et parti skjorter, shorts t-shirts whatever...??

håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt i min søgen.. *S*

johnny

Fra København K
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:21

Vi benytter Rasthof designbureau hvis vi skal have lavet et logo til en ny kunde eller produkt.

Du kan prøve at kontakte dem: http://www.rasthof.dk

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:33

Hej Johnny.

Hos MyMy Designs designer vi logo (har masser referencer)  m.m. til en meget god og konkurrencedygtig pris.

Vi producerer ogsaa toej og kan tilbyde den foerste vareproeve helt gratis. 

Vaer venligst opmaerksom paa at vi kun arbejder og udfoerer store ordrer.

Men m.h.t. til logoet kan vi i hvertfald tilbyde dig vores ekspertise.

Ser frem til at hoere fra dig eller andre der ogsaa er interesseret i et samarbejde Smile

Med venlig hilsen

MyMy Designs

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:58

hej mymy..

har du en hjemmeside..? jeg vil meget gerne se hvad i har lavet indtil nu..*S*

hvor store ordrer snakker vi om..?

på forhånd tak.. *S*

johnny

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50

Hej Johnny.

Vi sender dig lige en PM med alle vores designede logoer m.m

Husk at vi tilbyde et gratis layout + prisforslag og det er helt uforpligtende!

MyMy Designs.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 09:38
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:17

Hej Johnny

Det er lige en opgave for mig. Jeg er uddannet mediegrafiker og driver et lille reklamebureau i Århus. Jeg har efterhånden lavet en hel del logoer for tilfredse kunder. Du kan se nogle eksempler på min hjemmeside. Jeg har mange flere eksempler, som endnu ikke ligger på hjemmesiden, så bare sig til så sender jeg gerne flere eksempler.

Når du bestiller et logo hos Inmedia, betaler du ikke før opgaven er afsluttet og du har modtaget logoet. Vi udarbejder som hovedregel min. 3 udkast til dig, hvoraf du vælger én vi skal arbejde videre med. Vi stopper ikke før du er tilfreds.

Angående prisen, har jeg sendt dig et tilbud på mail.

For de tekniske Smile: Vores logoer bliver altid udviklet i vektor (Og det skal logoer altså helst), det vil sige logoet kan blæsses op i uendelig størrelse uden at miste kvalitet, i modsætning til et logo lavet i pixels. Du får altså et professionelt udviklet logo, med alt det tekniske på plads, så der ikke opstår problemer senere hen når du skal bruge på forskellige produkter (Tryksager, Skilte, Tekstiler, Web, Bannere osv.).

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 30 804 804 eller pr. email, hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:27

Hej

Prøv at kigge ind på www.især.dk - indehaveren Anna laver de vildeste flotte ting, og har mange års erfaring.

MVH Rikke

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:03

Jeg driver en grafisk virksomhed, der IKKE er et reklamebureau! Derimod fungerer vi som en servicefunktion til vores kunders organisation. Vi er deres forlængede arm inden for alt grafisk opsætning. Det gælder fra design af brevlinjer og salgsmateriale til de løbende grafiske opgaver. Vores kunder beskriver os som værende hurtige, professionelle, kreative og helt nede på jorden.

Freelance DTP Se os som et alternativ til den fastansatte DTPér eller som den forlængede arm i spidsbelastninger. Du har først udgiften, når opgaven ligger der. Ingen feriepenge, sygdom eller personalepleje. For at I får mulighed for at se vores evner udført, laver vi meget gerne et uforpligtende oplæg på jeres næste grafiske opgave.Se mere på www.stormesdtp.dk og kontakt mig gerne, hvis du er interesseret i yderligere kontakt.

Med venlig hilsen

Mette Stormes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)