Ærgerligt, kickstart var brugt, når du godt kunne lide det. Jeg havde ikke tid til at checke det, men regnede med, du selv tog dig af den del. Jeg ønsker dig held og lykke med at finde et godt navn til din startside.
Til lykke med din nye startside. Den ser rigtigt flot ud, men i Firefox er halvdelen af teksten dækket af et vejrkort.
Jeg har kigget på siden i Internet Explorer, hvor dette problem ikke opstår.
Men generelt for begge: dine søge kommandoer er ikke aktive. Derfor forekommer din side at være lidt "tynd", når det kun er tjenester, e-mail og nyheder, man kan klikke på.
Søge kommandoerne er ikke særligt tydelige i skriftfarven. De forsvinder næsten på den sorte baggrund.
Dine små thumbnails (er det den rigtige betegnelse), eller ikoner kan jeg til gengæld rigtigt godt lide. De er meget tydelige og letgenkendelige.
Så skulle de fleste fejl være rettet, og designet ser nu ensartet ud på både Firefox, Opera og Internet Explorer.
Min idé med det artwork er blot at skabe en afslappende stemning. Der vil løbende komme nyt grafik eller pæne fotografier op. Et moment of zen hvis man kan kalde det det.
De links eller det info der er længere nede, er ikke rigtig det siden handler om. Siden fokuserer omkring søgefeltet, hvor der er mulighed for at lave kommando søgninger. Eksempelvis: amino hjælp til import. That's it, det er hele ideén, kombineret med Google Danmark. Det er det jeg mener er det smarte. Men hvis du ikke synes det, kan jeg ikke rigtig gøre noget for at ændre din mening :)