Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne, email, webhotel???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har kigget lidt omkring efter et sted hvor jeg kan starte en hjemmeside op, og er ved at give op, det er jo simpelthen en jungle derude.

Så nu prøver jeg lykken her og ser om jeg bliver klogere.

Hvad er forskellen på et domæne og et webhotel??

Og hvor meget burde jeg lave, hvis jeg på sigt vil åbne en hjemmeside, med salg???

Er der nogen steder man kan betale over pbs? Da jeg er så dårlig til at huske at opdatere...

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 00:27

amino.dk er et domæne. Det er adressen på en hjemmeside

et webhotel er en del af en harddisk hvorpå filerne til hjemmesiden placeres.

PBS står for så godt som alt betaling i Danmark. Det er spørgsmålet om du kan betale på andre båder nogle steder. Kontaktbetaling er i hvert fald besværligt og dyrt i administration, tror ikke mange har den metode.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:09
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Jeg har brugt one.com i flere år til egne og kunders hjemmesider, men overvejer at flytte til gigahost.dk af forskellige årsager. One er dog et godt sted at starte!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Hej,

Vi vil anbefale dig at købe en løsning hos DanDomain. De er kendt for deres altid gode service og kvalitetsløsninger. 

Vi er certificeret designpartner med DanDomain og hvis du køber domæne m.m. gennem os, giver vi en lille rabat (billigere end DanDomain's priser).

Du er velkommen til at kontakte os på info@userfriendly.dk hvis du har interesse?

Mvh.

www.userfriendly.dk  

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:20

Nogle af mine ting kører hos gigahost.dk - de er fine til prisen.

Genvejen til en fantastisk blog

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:15

Hej

Jeg bruger selv www.unitspeed.dk (i den lidt dyrere ende men godt) og www.intergate.dk (billigere). Selv om intergate er billig har jeg ikke haft nogle problemer. Begge udbyder har været yderst flinke og hjælpsom.

Men idag findes mange udbydere og jeg har selv prøvet en del. Ofte hænger pris og kvalitet sammen. Du kan søge efter udbyder på www.hostindex.dk

Hilsen

Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)