Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af freelance artikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg mangler i den grad en masse nye artikler til mine websites, men desværre har jeg ikke tid til at skrive dem selv.

Er der nogen af jer der har hyret studerende eller andre billige-i-drift folk til at skrive artikler for jer? Hvor fandt i skribenterne henne og hvad måtte i betale for artiklerne?

Tak for hjælpen.

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:09

Hej PhiWink

Det lyder spændende - jeg kan bare ikke finde din website. Hvad laver du?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 09:21

Jeg har flere websites - fortrinsvis med affiliate annoncer o.lign. (fx. Helpnet.dk - Pris Sammenligning).

Mine websites handler om mange forskellige ting, så artiklerne kan derfor være om næsten hvad som helst (vi skal bare være enige om det først - og så skal det selvfølgelig være stuerene emner).

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:38

Hej Phi

Jeg har stor erfaring i søgeordsfokuserede artikler om hvad som helst.
Prøv at give mig et kald, så vi kan se, om vi kan afstemme vores forventninger med hinanden.

mvh

Hans 2814 8403

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:55

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 10:18

Engelske artikler er det nemt nok at finde til næsten ingen penge - det er straks sværere hvis artiklerne skal være på dansk :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phi:

Engelske artikler er det nemt nok at finde til næsten ingen penge - det er straks sværere hvis artiklerne skal være på dansk :(

Det jeg gør er at finde de billige internationale ghostwriters, og så få danske sprog studerende som har brug for en skilling her og der til at oversætte det som ghostwriteren har lavet.
Så slipper jeg for at finde en billig dansk ghostwriter, for det tror jeg ikke er helt nemt.
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 11:41

Den løsning har jeg også selv overvejet - og selv brugt delvist, når jeg ikke gad researche inden jeg skrev mine artikler.

Hvor fandt du de studerende og hvor meget måtte du bløde for at få dem til at oversætte en artikel?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:11

Du kan købe de billige engelske artikler og bruge Google Translate til at trylle dem om til dansk?

Det vil nok kræve en hurtig gennemlæsning for at fange de værste sprogbøffer, men googles oversættelsesfunktion er faktisk hæderlig.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:04

Hej Phi.

Du er velkommen til at kontakte mig via mail eller telefon. Jeg skriver gerne den slags artikler og er meget bredt orienteret. Vi aftaler sevlfølgelig en fast pris pr. ord på forhånd, som vi begge er tilfredse med. Vi kan jo starte med én artikel i første omgang og så tage det derfra.

Mvh

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)