Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Triumf - Profil brochure

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerSmile

Så er min profil brochure blevet færdig - og jeg er bare super glad for resultatetWink Det har taget laaang tid, at nå til det endelige produkt.

Vil du se med? Den er lige lagt ind på www.ztrong.dk under profil. 

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:42

Tillykke.

Nu har du jo lavet den, så det er omsonst at komme med kommentarer.
Men har du overvejet, hvordan dine potentielle kunder får fingrene i den?

mvh Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 08:10

Hej Hans 

Jeg takkerSmile Til info: Der skal skæres et hul på 75 mm, som gør at citatet og chilien fremstår tydeligt på forsiden.

Jeg har været i gang i 2 ½ måned nu. Jeg har lavet en detaljeret markedsføringsplan, hvor jeg har styr på, hvordan profil brochuren promoveres. Ved første kontakt fremsendes brochuren og ved kundebesøg. Ved Pro Network møder og øvrige netværksmøder.

Men har ikke tænkt over, hvordan jeg ellers kunne benytte den. Tænker du på e-mail - net annoncering?

(Godt spørgsmål - man skulle jo tro, at du var coach) Wink

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 09:17

jeg er mere nysgerrig for hvordan navnet udtales.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 09:21

Hej Nysgerrige ThomasWink 

På engelsk stærk - Strong - Z - for at gøre det anderledes

Ztrong - en stærk partner

og derfor er der Chilie på åbningssiden www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:28

ztrong:
(Godt spørgsmål - man skulle jo tro, at du var coach)

Nej tvært imod - jeg tog for mange år siden AFs vejlederuddannelse, hvor vi godt nok lærte mange af de metoder, der i dag kaldes coaching. Big Smile Dog er jeg alt for utålmodig til at vente på, at den jeg rådgiver, finder svaret selv - hvis jeg har det. Derfor er jeg også helt vild med, at du kobler mentoring og coaching sammen - det er en stærk cocktail, som nok skal gavne dine konsultanter (eller hvad de nu hedder hos dig).

Derimod har jeg arbejdet med tryksager i alle afskygninger i mange år, og jeg ved, at de tryksager, der fungerer dårligst, er de der står i papkasserne i en kælder og venter på, at der bliver brug for dem. Hullet og chilien er fine nok, men det vigtigste er, at du ved, hvordan du slipper af med dine foldere igen.

Jeg har lige selv fået trykt 5000 profilbrochurer til min kones fysioterapeutiske klinik. Vi har altid en god stak liggende i begge biler, og vi "taber" dem overalt, hvor vi kommer frem (arh... vi ta'r dem s'gu nok ikke med på ferie til Italien).

Jeg synes ikke din folder gør sig så godt på skærmen, så hvis du vil forsøge dig med skærmmedier, bør du nok lave noget materiale specielt til det.

I øvrigt er det da ærgreligt at standse hul i forsiden - jeg var faktisk ret vild med den tunge japan-røde cirkel, der visuelt set ligger så langt til højre at det hele vælter - for det er jo det, du skal kunne gøre ved mig - få det hele til at vælte uden at miste cirklens helhed.

Nå - slut med morgenfilosofi.

God vind.

Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 09:54

Merci for indput af alle slags og morgenfilosofi er godt - det bliver en fantastisk dag i dag Wink 

Maibritt Isberg Andersen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)