Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har vi brug for sådan et firma, hvad siger i

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er iværksætter med et kæmpe I, elsker at starte firmaer op, men så løber jeg træt i det når det kører.

jeg har haft 5 virksomheder, 2 som gav underskud, men 3 har jeg solgt, og lave rigtigt mange penge på.

mit næste firma, har jeg tænkt som et konsulent firma, som hjælper alle de små iværksætter med at komme i gang, såsom brand deres navn, og hvordan man lave mange penge

Jeg ved godt der er en masse firmaer som sikket gør det, men kunne i drømme om at bruge sådan et firma

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:11

onedollarman:
Jeg ved godt der er en masse firmaer som sikket gør det, men kunne i drømme om at bruge sådan et firma

Ja, forudsat jeg kan se listen over de virksomheder du har været indvolveret i. Jeg ville være lige interesseret i dem der gik galt og dem der gik godt samt din rolle. Som du selv skriver er der et hav af konsulenter, coaches og folk der kan fortælle os hvordan vi skal drive vores forretning. Dit cv og min mulighed for at få det bekræftet er det afgørende.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:55

hej

jeg ville nok også lige undersøge det samme og også se profilen, erfaring - brancher - og hvad er mange penge, det er jo lidt individielt, i mine termer er rigtig mange penge for 3 firmaer mindst, 10 millioner. og det er mindst. der er jo mange der også gør det gratis, komunen , skattemyndighederne, forskellige revisore der håber på nye kunder, så hvis du skal frem skal det være rigtig godt og gerne med garentier, bare min mening

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)