|
Hvad er den absolut hurtigste måde at tage mod betaling på sin hjemmeside for et eller andet produkt. Danske kort. Visa Dankort og Dankort. På Forhånd Mange Tak. |
Paypal er nok den HURTIGSTE hurtige måde :)
Debat
|
Hvad er den absolut hurtigste måde at tage mod betaling på sin hjemmeside for et eller andet produkt. Danske kort. Visa Dankort og Dankort. På Forhånd Mange Tak. |
|
Paypal er nok den HURTIGSTE hurtige måde :) |
Hej Ronnikc. EDIT: Grunden til alternativer er for at få forskellige ting på bordet. Til mig selv, men også andre Aminoer. |
|
Jeg tvivler på der findes et bedre alternativ end paypal hvis det virkelig skal gå stærkt og være problemfrit. Du betaler i transaktionsomkostninger (aktivt (omsætning) og passivt (kursforskel)) men har ingen oprettelses eller løbende udgifter forbundet hermed. |
|
Et alternativ til paypal kunne være Google Checkout. Har endnu ikke prøvet det, men jeg har kun læst positive ting om det. http://checkout.google.com/ De eneste foreskelle jeg ved er at man ikke kan have penge stående på sin kontor, så google sender egentlig bare pengene videre. Og man kan ikke overføre fra person til person. Udover det har checkout været gratis indtil i år. Du kan ihvertfald se om det er noget for dig ;-) |
|
Mange Tak begge to. God Forretning, og god aften. |
|
Er Paypal begyndt at tage danske kort eller var der lige noget i tråden jeg har misset?
|
|
Nej, Paypal modtager kun VISA, mastercard og lige et par andre kort. Det gik lige lidt stærkt at få svaret, så jeg havde ikke lige set det også skulle gælde danske kort, men det kunne jeg vel have sagt mig selv :-) Det var lige så meget for at give et alternativ til paypal som var blevet nævnt. MEN de kan da så bruges som supplement til udenlandske kunder... så sparer man da lidt der. |
|
Hej Greyzone, Ja, når du skriver danske kort, kommer du ikke udenom PBS. En meget nem og hurtig integrationsløsning kunne være vores betalingsvindue, som du kan læse mere om her: |
|
Der er én måde og det er dermed også den hurtigste. Få en aftale med PBS på www.betaling.dk Venlig hilsen |