Hej med jer, |
Med mindre nogen andre kender nogle hemmelige tricks som jeg ikke gør, så kan det ikke lade sig gøre at få den slags detaljer om sine Adsense-klik.
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Med mindre nogen andre kender nogle hemmelige tricks som jeg ikke gør, så kan det ikke lade sig gøre at få den slags detaljer om sine Adsense-klik. |
Det hemmelige trick hedder asRep og kan købes her. Men for at være helt ærlig, så kræver det for meget arbejde. Brug Google Analytics; Det giver dig godt nok ikke oplysninger om, hvem der klikker på annoncerne, men det er gratis, og du får de geografiske oplysninger på dine besøgende leveret på en let og overskuelig måde. |
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Kig her: http://asp-net-whidbey.blogspot.com/2006/04/free-adsense-click-tracking-script.html Dette benytter jeg, og det virker rimeligt godt. Være dog lige opmærksom på, at hvis du benytter det nye Analytics script, så skal du ændre lidt i det javascript som skal lægges ind på dine sider. Mvh Anders.. |
Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com