Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er nybegynder inden for feltet internethandel, saa jeg har lige behov for noget hjaelp.
 
Er det korrekt, at registreringen af domaenenavn foregaar hos DK-hostmaster, men skal ske via et webhotel? Kunne laese i en anden traad om nogle webhoteller som man skulle vaere lidt varsom med, saa jeg vil jo gerne vaelge det rigtige webhotel. Mine tanker omkring de krav jeg har er, at der skal vaere god service, de skal kunne klare meget stor trafik paa siden (ja man kan jo lige saa godt taenke store tanker...), der skal kunne laegges mange billeder ind i hoej kvalitet og saa skal der ikke vaere en masse boevl hvis vi skal skifte udbyder.
 
Det koncept jeg arbejder paa er salg af baby- og boernetoej.
 
Hvem vil I anbefale som webhotel? Og er der andre faktorer jeg skal tage med i mine overvejelser? Vil jo gerne snart have fundet et webhotel hvis det er af betydning for om jeg snarest kan faa registreret mit domaenenavn.
 
Mange varme hilsner fra Singapore
Charlotte
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Alle seriøse webhotel udbydere registrerer domænet i dit navn, og ikke i deres eget. Så lad bare dem du vælger at lægge din shop hos, registrere dit domæne.
 
Mht. valg af udbyder, ja så er det vigtigt at du afgør med dig selv hvad det er du har brug for. Er det blot et webhotel hvor du kan have et website liggende, eller er det en decideret shop-løsning med kreditkort betaling du har brug for? Er det kun et website - kan du så selv lave HTML/ASP/PHP/etc. programmeringen? Hvis ikke, skal du have en CMS (Content Management System) løsning så du selv kan rette i sitets indhold.