Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Sidder der nogle seriøse mennesker herinde som godt kunne tænke sig at starte noget med en seriøs partner..Evt. resturant eller cafe....Hvor man så prøver at køre det lidt billigere en alle andre men stadig emd kvalitet..Og et. inde for resturation i Århus, der mangler virkelig et godt sted til lidt billigere)))Eller satse på nogle af byerne/forstader i Århus..

Håber der er nogle seriøse henvedenlser..

Jeg er klar på mange projekter hvis nogle vil stå sammen eller en så kan vi lave et eller andet..Er åben og viljesfyld..

Hilsen
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:48

Kære Guccilutti

fficeffice" /> 

Det kan godt være, at du har en masse resourcer, som kan bruges, når man skal starte et spisested i Århus eller omegn. Men det kan man ikke se af dit indlæg. Det eneste man kan se er, at du er en sjuske, som ikke kan skrive. Dit indlæg rummer ikke en eneste korrekt sætning.

Hvem tror du vil overlade dig medansvar for et million-projekt, når du ikke engang gider gøre dig umage med at skrive et forståeligt indlæg på 6 linier?

Du er nødt til at få hjælp til at skrive dit indlæg. Og derudover er du nødt til at skrive, hvad du selv kan bidrage med, hvis du skal gøre dig forhåbninger om seriøse henvendelser.

mvh. Bo Jensen

butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 01:39
Hej

Jeg sad lige og kiggede nogle andre indlæg igennem, hvor der ingen svar var.

Fælles for alle de indlæg, som ikke får et svar, er at de er så dårligt formuleret, og med så mange stavefejl, at man næsten ikke forstår hvad der bliver spurgt om.

Der er intet galt i ikke at kunne stave eller kunne formulere sig skriftligt. Det er bare vigtigt, at man er klar over det, og får hjælp til at lave sit indlæg.

Man kan sammenligne dit indlæg med en jobansøgning. En ansøgning, som virker så useriøs og sjusket, vil blive kasseret på de fleste arbejdspladser.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:55

Guccilutti er jo ret så aktiv ud i at skrive indlæg hvor hun har syttentusinde ideer - men nok ikke så forfærdelig megen respons - så det var måske på tide "vi hjalp hende" med at få indlæggene til at virke - i retning af positiv og konstruktiv respons.

Gucci, du koblede dig på min MSN for nogle uger siden - vi havde en dialog om et par af dine ideer - men har ikke siden hørt eller set dig online... men dette indlæg omhandler noget nær det samme - og iøvrigt noget nær det samme, som du tidligere og ret ofte har postet i indlæg.

Tag fat i mig igen - lad os prøve KONSTRUKTIVT at føre en dialog om dine ideer.

Og som de to herrer før mig påpeger: Gør dig mere umage med dine indlæg - jeg ved godt du ikke er dansk - men så få eventuelt hjælp... så vil du helt sikkert få mere positiv respons her på Amino, for det er snarere reglen end undtagelsen.

Keep up the spirit "dernede" i Århus!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Feb 06
Skrevet kl. 06:22

Hej derude og specielt til Lars

Du har min mail....Og kan altid skrive..Det var dig jeg ligepludselig ikke hørte mere fra inde på msn....

Jeg taler flydende dansk til jer som klager og sjuskefejl....Det er små basale tastefejl, idet jeg har været træt....

Så slap lige af..Jeg er ikke et lille barn som skal have hjælp til min indlæg..Ved udemærket godt hvordan man skriver og formulerer sig.
Ja jeg skal være mere konkret i know. Men man kan drive en resturant på mange møder...God tyrkisk mad, kvalitets mad billigere end alle andre resturanter..Hvis nogle af jer kender Ankara i København, jamen så mangler vi LIGE en i Århus..VI har ingen tyrkisk mavedans og jeg er sikker på at de kan trække en masse gæster til.....

Mht. cafe jamen så kunne man starte en SUND cafe op..Hvor man kører på sunde fedtfri kager...Og anderledes drinks ..Også en eller anden form for en et forum hvor folk kan dyrke sig selv og snakke godt sammen....

Jeg er bare en studerende.....Har arbejdet lidt rundt omkring men ikke inde for cafe og resturant..

Jeg er åben for mange ting, da jeg viljen og lysten ...
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:39

Hej Guccilutti,

Som café/restaurant gæst vil man jo aller helst have høj kvalitet og lave priser. Men det kan godt være vanskeligt at realiserer (medmindre man køber kød ved nogle af de fine grossister der har præget nyhederne de sidste par uger).

Der er mange omkostninger - eks. gode lokaler, lønninger, indretning, markedsføring, varelager og meget mere. Det kræver store opstartsinvesteringer og masser af hårdt arbejde - alligevel er det sjældent en guldgrubbe. Der er mange konkurrenter, og hvis éns konkurrenceparameter er prisen, så er det et spinkelt grundlag caféen/restauranten hviler på.

Hvis du virkelig brænder for at starte café/restaurant, så var det måske en ide at prøve at arbejde et år eller to i branchen inden du starter selv. Så vil du også sende positive signaler til banker, investorer og eventuelle partnere, for så har du også erfaring at tilbyde. Måske du skulle overveje et franchise koncept?

Mange har en overdrevet romantisk forestilling om det at drive café/restaurant. Det har jeg ikke længere - jeg havde et fritidsjob på to hoteller da jeg studerede, og der mistede jeg ihvertfald min romantiske forestillig om det at arbejde i restaurationsbranchen!

mvh Carsten

Tilmeldt 22. Feb 06
Skrevet kl. 13:34

Jamen helt enig

Men jeg vil køre den med høj kvalitet til billig priser..Har lige præcis den fedeste ide inde i hovedet..Vi mangler præcis en ankara i Århus..og det kræver ikke at jeg er KOk eller ling...VIl hente en kok hjem fra Tyrkiet som bliver er i 3mrd og oplærer /evt. min mor som er meget dygtig til tyrkiske speciliteter i forvejen...
Tro mig..Jeg ved lige hvordan...Mangler selvfølgelig penge til det..ved det kræver 1mio..MEn nu må vi se hvad tiden viser...Måske finder jeg en til 50%-50%..

Ved god madbracnhen er mega hård...Men spændende...Når man har baggrunden!
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:40

Jeg kan ikke lige få noget til at stemme. God kvalitet og lave priser kan godt passes ind, men hvorfor blande Ankara ind i det. Det er lave priser, men det er kvaliteten da også. Jeg har været der 3 gange (første, eneste og sidste).

Det kunne være en ide at du begyndte med at udarbejde en forretningsplan for, hvordan det kommer til at hænge sammen - incl.  idemæssigt, markedsmæssigt og økonomisk. Så vil du være kommet noget af vejen.

Hilsen fra Jakob
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:15
Dato: 4/7/2006 7:39:09 AM
Forfatter: Carsten Jacobsen

>Mange har en overdrevet romantisk forestilling om det at drive café/restaurant. Det har jeg ikke længere - jeg havde et fritidsjob på to hoteller da jeg studerede, og der mistede jeg ihvertfald min romantiske forestillig om det at arbejde i restaurationsbranchen!

Hørt hørt!
Har også selv arbejdet i restaurantbranchen i 2-3 år da jeg gik i skole. Både som opvasker og tjener. Al charme forsvandt pludselig, og jeg har da også en lidt halvskidt fornemmelse når jeg er på restaurant nu om dage, pga. jeg ved hvad der foregår ude bagved i mange af tilfældende
Skide traumer
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)