Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt - Webshop/e-butik

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

* #Greyzone

Den sidste besked jeg skrev var selvfølgelig til Greyzone.

- Nå men - AdXpert - jeg kan sagtens se det fra din vinkel og det er da også godt at høre nogen udefras mening. Men som jeg skrev tidliger har jeg slet ikke tænkt mig at sælge 3000 eBooks som du skriver. Jeg skrev et jeg hvis jeg solgte mellem 200 og 300 eBooks ville det blive mellem 20.000 og 30.000, som er MERE ind jeg forventede.

hvis jeg som du skriver, kunne sælge 3000 eBooks på 6 måneder. Så ville det være en kanon forretning. Men jeg til tilfreds hvis jeg sælger bare 200 :)

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erty:
Jeg skrev et jeg hvis jeg solgte mellem 200 og 300 eBooks ville det blive mellem 20.000 og 30.000, som er MERE ind jeg forventede.

Erty - Jeg er helt med på, at dit mål aldrig har været 3000 solgte enheder per halve år, men tråden kom pludselig til at sende et signal om, at 3000 sagtens kan klares uden hårdt arbejde. Det blev (og bliver) jeg bare nød til at stille mig kritisk over for. Men hvem ved, hvis dine bøger virkelig er gode, er det da ikke utænkeligt, at jeg må tage mine ord i mig igen. Det ville overraske mig slemt... men det ville på den anden side ikke være første gang. So go prove me wrong! Wink

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:25

Det var godt AdXpert nu forstår vi hinanden.

Jeg tager det som en udfordring og jeg prøver at sælge 3000, som du selv siger - det ville ikke være første gang - men jeg tvivler nu på de er så gode. Men så må jeg jo bare have mange så det giver 3000 salg ialt :D ej, 100 og jeg er tilfreds. :)

tak for hjælpen
- erty.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)