Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

Så fik jeg endelig oprettet en bruger herinde, og vil derfor lufte min ide :)!

Tror i at det er muligt, at få et firma til at køre rundt udelukkede ved at lave konkurrencer.

Idéen er den, at en deltager deltager i en konkurrence via sms-service, og måske betaler 10-20 kr (prisen varierer efter præmiens størrelse) for smsen, og på den måde deltager.

Er det en realitisk idé, eller helt i hundene???

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:03

Der eksisterer mange konkurrencer af forskellig art, hvor man kan deltage pr. sms og generelt er der mange, der er interesseret i at spille. Jeg tror at ideen er realistisk. Der er udfordringer i, hvordan konceptet endeligt bliver opbygget og at få og bibeholde kunder. Markedsføringsplanen (både plan A og B) skal absolut være på plads inden du starter.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10

Tak for svaret.. Idéen er indtil videre kun et tankeeksperiment, da jeg skal begynde på HA først (vil helst have noget kendskab til erhvervslivet først, og evt noget at falde tilbage på).

Tror du at en kraftig marketsføring via bannere etc ville have en stor effekt - eller ville man bare overse det, ligesom man plejer?

Jeg tænker at denne idé evt. kunne være webbaseret?

Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:57

Enig med JabobN. -Der er mange der er interesserede i at spille/konkurrere. Hvis ikke ideen allerede eksisterer derude,- vil jeg mene det ville være en god ide at starte med gratis-konkurrencer: vi er ved at få "økonomi-dyk" ;) . Du kunne ende med en god hybrid af et konkurrence-site og bookmaker-site. Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)