Hello alle, Jeg vil gerne måle hvorfra besøgende har hørt om sotavento.dk samt få en mulighed for at samle emner. Jeg startede med at ville lave en konkurrence hvor den besøgende skulle svare på tre spørgsmål og derefter selvfølgelig oplyse kontakt detaljer samt svare hvor de havde hørt om os - præmien ville så være et gavekort. Nu er jeg blevet lidt i tvivl fordi jeg fik tanken at jeg egentlig hellere ville have at de, imens de gav mig oplysningen jeg er efter, også gav mig input til hvordan sotavento.dk produkter og side kan blive bedre, ikke sådan forstået at de allerede skal have købt vores produkter men mere om "hvad skal der til for at du køber hos os?" - hvorefter jeg modtager kontakt detaljer og den besøgende indgår i en udtrækning om gavekort som tak for hjælpen. Det skal hertil tilføjes at det ovenstående vil blive kombineret med et TV spot hvor Konkurrencen / Gør os bedre - skal drive trafik til siden. Glæder mig til at høre jeres mening om hvad der virker bedst, på forhånd tak! Venlige og varme hilsener, |
Hej igen
Vil gerne lige komme med en kommentar til dit indlæg. Nu aner jeg intet om rejsebranchen og ved ikke noget om dit firma. Personligt havde jeg aldrig hørt om Sotavento før. Prøver alligevel.
Kan ikke helt finde ud af om du er nystartet, eller en garvet rotte i faget??? Som jeg tidligere har nævnt for dig, syntes jeg stadig din hjemmeside er lidt dyster. Har kigget på den igen og tænker lidt om det er nødvendigt at have så mange forskellige farver på teksterne. Ved at køre det hele i en farve (hvid), bliver udtrykket mere enkelt.
Kan se du henvender dig til et bredt spekter af kunder. De ældre (golf-kunderne), familier, grupper og folk der har brug for at ta en pause fra hverdagen i en længere periode.
Tror du skal tænke meget på hvilken gruppe du vil satse mest på. Da du vel ikke sidder på et kontor her i Danmark, hvor folk kan møde dig face to face, er det vigtigt at din hjemmeside afspejler professionalisme og tillid.
Personligt kunne jeg godt finde på at bestille en rejse gennemn dig, men det er nok mest fordi det virker betryggende at der sidder en dansker i den anden ende, som ved hvad vi danskere forventer der er styr på, når vi rejser. Det lød ikke særlig pænt, men jeg mente det ikke ondt. Elsker at rejse i syden og alle mulige andre steder.
Hvis det er golfkunderne du er ude efter, har du vel annonceret i danske klubber, foreninger mm. Specielt i dette miljø, tror jeg det er vigtigt at virke meget professionel (udtrykket i hjemmesiden).
Din store force er, at man kan booke sig ind gennem dig, alle ugens dage. Der er ikke noget værre, end altid at skulle følge de skiftedage der normalt er ved udlejninger.
Sidste sommer bestilte jeg et ophold i Italien gennem en italiensk hejmmeside. Bare opholdet. Det var noget af et sats, men pga. en del referencer fra tidligere kunder, følte jeg mig mere tryg ved at gøre dette.
Du kunne også godt smide en del referencer ind. Det er altid med til at sælge godt.
Kunne også godt savne at du beskrev det område af Portugal du befinder dig i. Historisk, hvad er området kendt for, specialiteter mm. Det er vel også med til at få kunder til at vælge netop DINE rejsemål.
Okay Per, det var en længere smøre. Håber du kan bruge lidt af det.
Kh Nanna