Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De kikker men køber ikke!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu endelig fået en hjemmeside som jeg selv er meget tilfreds med men,... Der er masser af kunder inde for at kikke på, de lægger ting i indkøbskurven, men de færdig bestiller ikke. Kan i hjælpe mig? er det fordi jeg ikke tager dankort men sender et girokort ud med varen, er der et eller andet der gør det for svært at gennemføre et køb? Er siden nem nok at finde rundt på? Tag et kik og giv mig jeres mening.

www.dbixen.dk

Hygge og tak

Maxine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Siden er fin nok, men det med at du sender et giro-kort ud med varene er nok det der afskrækker folk. Jeg ville personligt hellere betale ved bestiling end ved varens levering med et girokort.
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:44

det en rigtig fin webshop.

men jeg vil klart anbefale en betalingsløsning m. evt. dankort mv.

selv handler jeg ikke nogen steder på nettet medmindre at betalingsmuligheden er kort.
jeg vil anbefale www.fribetaling.dk det rigtig billigt derinde og god service (:

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 08:47

Tak for svaret begge to. Jeg er ikke klar over hvor vigtigt det er med dankort. Jeg har mange ældre kunder og er bange for at de ikke vil handle da de ikke er trygge ved kortet? er der lavet kloge skrivelser omkring nødvendigheden af dankort? Jeg vil gerne læse/lære om det.

Hygge fra

Maxine

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Hej Maxine

Jeg vil mene at du seriøst bør optimere din købsprocess, jeg har aldrig set en længere købsproces.

Det der med:

• konto oprettelse
  • vælge land(99% sikker er danskere) eller finde danmark er verdens længste dropdown
  • vælge password
  • indtaste EAN nummer

er det også noget dine ældre kunder elsker? Big Smile

Læs e-pusher 2.0 den kan helt sikkert øge din konverteringsrate

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 09:59

Hejsa Henning

Jeg ved ikke hvordan jeg kan gøre det bedre:

Jeg skal bruge deres navn, adresse og land for at kunne sende varen til dem.

Password er for at undgå spam og misbrug og for at give kunderne en sikkerhed for deres oplysninger

Ean er det nummer jeg skal have fra offentlige institutioner. De kan ikke betale/bestille på anden måde!

Hvordan kan det gøres nemmere?

Smil fra

Maxine

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:07

Dankort er et must hvis du vil drive en webshop i dag.

Købs processen skal være så kort så mulig, folk gider ikke oprette sig som kunder, de vil bare have varen i kurven betale med DK og så videre.

Som tidligere nævnt i denne tråd, så tror jeg du kunne lære meget af E-pusher. www.e-pusher.dk

Jeg handler meget ofte på nettet, men følgende er vigtigt:

1. Hvis jeg skal oprette mig som kunde, og udfylde en masse crap, og logge på osv.. så skal det være et produkt, som jeg virkelig mangler, og ikke kan få andre steder for at jeg fortsætter.

2. Der SKAL være mulighed for DK betaling.

3. Der skal være en tydelig virksomheds profil, så jeg kan se hvem jeg handler med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Først og fremmest smækker du noget TRACKING på dit sejt, og sætter nogle mål op.
Det folk kommer med er gætterier. Dog gode gæt, men stadigvæk gæt.

Tracking giver dig et godt billede af hvor i forløbet du mister dine kunder.

Derefter skal du segmenterer dine kunder, og kun kræve den del af dem som er nødvendig. Hvis jeg som personlig kunde skulle indtaste EAN nummer, ville jeg hoppe fra. Aner ikke engang hvad det er.
Det er fint at du vil vælge land for at sende hvis du også sender til udlandet. Men så lad Danmark være default, hvor man derefter kan skifte land. Selvfølgelig så anonymt som muligt.

Hvis du kræver af dine kunder at de skal tænke, eller tage stilling til alt muligt, tager du en bid af deres købelyst. Til sidst er denne købelyst væk, og de falder fra.

1. Tracking.
2. Segmenter dine kunder.
3. Genovervej din betalingsmuligheder. Dankort + Girokort er en helt fin løsning.
4. Hav et kontakt felt på dine diverse steps. På den måde kan de altid kontakte dig hvis de er i tvivl.

Held og lykke med det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 10:32

Hejsa Greyzone

Jeg ved ikke hvad TRACKING betyder?

Hvad mener du med segmentering af kunder?

Jeg ved at det skal være så nemt som muligt for dem, men jeg har en del at lære!

Ean-nummer er den eneste måde offentlige institutioner kan betale på. De indskriver deres nummer og jeg kræver betalingen via et fakturaservice-firma.

Tak for hjælpen

Maxine

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:35

Lars Bachmann:
Hvis jeg skal oprette mig som kunde, og udfylde en masse crap, og logge på osv.. så skal det være et produkt, som jeg virkelig mangler, og ikke kan få andre steder for at jeg fortsætter.

Enig. Køb uden login SKAL være en option. Jeg er også smuttet igen, hvis en butik kræver det af mig. Eneste undtagelse for mig er bueudstyr, som ikke kan fåes andre steder. Så må jeg bide i det sure æble og oprette mig med et password (gys).

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)