Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg gøre reklame

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har lige åbnet en webshop, men kan se at der mangler lidt reklame.. men da det er på hobby plan og at jeg ikke har så meget forstand på nettet, så har jeg svært ved at finde steder hvor jeg kan få lov at reklamere..

Håber der er nogen herinde som kan give nogen gode råd da jeg er helt lost..

venligst

Katja Christiansen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo flere måder, hvor du kan reklamere via google...

Prøv at søge lidt på adwords og adsense i søgefunktionen, den er vist fuld af guldkorn!

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

 
Ja prøv adwords og adsense. Og ellers prøv at være aktiv på fora, der kan være relevante (nu har jeg eksempelvis allerede været inde og se din hjemmeside). Se efter nogle netværk og så kan du jo ellers prøve at ringe lidt rundt til folk, når du har tid. Det er ikke det mest ophisende at ringe rundt, men det er stadig rygradden i en stor del af alt salg, og så kan du jo se, om folk vil have et nyhedsbrev eller lignende.
 
Med de venligste hilsener
Søren Kristensen
 
www.merkurnet.dk - erhvervsnetværk for iværksættere
 
www.athenas.dk - formidling af foredrag
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du ofrer for mange reklamekroner....har du så varemærkeregistreret dit firmanavn? umiddelbart tror jeg du ville have svært ved det pga. tøjfirmaet 4-You....og endnu værre. måske risikerer du at de effektivt stopper for dir fremtidige brug af navnet (med mindre, naturligvis, at du har varemærkeregistreringen eller evt. deres accept). Se i øvrigt også hér:

 
 
...men som svar på dit sprøgsmål:  prøv at kontakte dagspressen/ugepressen/månedsmagasiner eller hvad med daginstitutioner, på arbejdspladser m.v. ...
 
Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)