Er der nogen, der har et tip til god software til online "projektstyring"?
Vi er et par stykker, der skal forsøge at starte en ny virksomhed, og så kunne det være praktisk med et onlinesystem, hvor man kan skrive noter og tilføje links, artikler, dokumenter osv.
Jeg ville nok benytte google apps, der kan man dele dokumenter, kalender og meget andet. Det gode ved google apps er at de konstant udvikler nye funktioner derinde
Jeg kan varmt anbefale Easy Project (http://www.easyprojects.net/). Det kommer som en .NET applikation baseret på en MS SQL server. Det kræver godt nok installation på en server, koster penge og kan en helt masse mht. timeregnskab, milepæle osv. Jeg ved slet ikke om det er den vej i vil gå?
Hej Johhny - Vi har et produkt her i huset ved navn crmsys, som umiddelbart lyder til at passe til dit behov.
Vi sætter gerne en gratis testperiode op til dig, så kan du se om det er noget du kan bruge, og vi kan naturligvis finde en "amino-venlig" pris hvis du ønsker at beholde produktet.
Du kan læse (en lille smule) mere om produktet her : http://crmsys.dk/
Jeg kan fanges på 36 94 89 66 hvis du vil høre mere om det.
Er der nogen, der har et tip til god software til online "projektstyring"?
Vi er et par stykker, der skal forsøge at starte en ny virksomhed, og så kunne det være praktisk med et onlinesystem, hvor man kan skrive noter og tilføje links, artikler, dokumenter osv.
Min erfaring er, at I vil komme til at flytte fokus fra jeres arbejde til værktøjet. Jeg tror i kommer bedre fra start med simple delte dokumenter, på f.eks. Google, som en anden foreslår.
Min erfaring er, at I vil komme til at
flytte fokus fra jeres arbejde til værktøjet. Jeg tror i kommer bedre
fra start med simple delte dokumenter, på f.eks. Google, som en anden
foreslår.
Det må jeg indrømme ikke har været min erfaring, så længe man ikke direkte "misbruger systemet" og er totalt paranoid med at få enhver lille bøvs på kontoret med i det.
Til de overordnede linjer som deadlines, tidsregistrering på projekter og overblik over kunder, leverandører og leads synes jeg det er en stor hjælp for mig at bruge et crmsystem, så længe det er enkelt og overskueligt.
I første omgang skal vi bruge systemet til at håndtere idéstadiet for virksomheden, så jeg tror, at vi forsøger os med Google Aps i første omgang. Da virksomheden ikke findes endnu, kan den jo egentlig heller ikke bruge penge.
Men jeg har gemt de øvrige links og produktnavne, hvis vi får brug for noget bedre, når virksomheden er i gang.