Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt overblik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at oprette dette forum så andre mennesker derude kan få et godt overblik over hvad for nogle affiliate-programmer der er bedst!

Beskriv:

Bedste system

Høje satser

Bedst support

Nedture

Her er mine, hvis i vil så lav jeres så vi kan hjælpe andre til at få gang i den mvh. Finn

Bedste system - Euroads

Høje satser - Mikkelsenmedia

Bedst support - Nordicads

Nedture - Adfair (Udbetaler først efter adskellige opkald) (Partnergodkendelse tager langtid!)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:36

Det bedste affiliate program må være en procentafregning fra SKAT. Bare 5-10% af indtjeningen fra de "kunder" man henviser til forskudsopgørelsen.

Valg af netværk, handler meget om hvilke typer kampagner man benytter. Tradedoubler og Partner-ads er førende, når det gælder procentafregnede webshops, mens AdService giver nogle skarpe priser på telekampagner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Nicolaj Thomasen:

Det bedste affiliate program må være en procentafregning fra SKAT. Bare 5-10% af indtjeningen fra de "kunder" man henviser til forskudsopgørelsen.

Den forstod jeg ikke lige. Kan du uddybe lidt?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:46

Iryna.dk:

Nicolaj Thomasen:

Den forstod jeg ikke lige. Kan du uddybe lidt?

Det var et forsøg på en joke Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

nå ok, den fangede jeg slet ikke. Var allerede ved at kigge efter en ny klik-kampagne fra Skat ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:50

Iryna.dk:

nå ok, den fangede jeg slet ikke. Var allerede ved at kigge efter en ny klik-kampagne fra Skat ;-)

He he

Der ligger en masse klikkampagner hos AdService i øjeblikket, dog ikke lige fra SKAT.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Ja er lige blevet partner hos dem i går. Ser interessant ud for mig.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:05

Jeg var i Århus og besøge dem lige før jul. De har fået lavet en række forbedringer og der er flere på vej i 2011. Bl.a. er det nu muligt at lave deeplinks på en række kampagner, uden at man behøver at logge ind for at generere et link.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Nicolaj Thomasen:

Jeg var i Århus og besøge dem lige før jul. De har fået lavet en række forbedringer og der er flere på vej i 2011. Bl.a. er det nu muligt at lave deeplinks på en række kampagner, uden at man behøver at logge ind for at generere et link.

ok, så meget er jeg ikke inde i det, men lagde mærke til et lidt underligt bannersystem, hvor man skal gemme det som billede. Med mindre jeg har misforstået teknikken..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)