Lige et kort opråb til hosting virksomheder her på Amino !!! Jeg har længe tænkt på at lave en døgbemandet NOC der skulle kunne varetage overvågningen af netværket, døgnsupport, udføre tilkaldeservice ved nedbrud o.l. Problemet er at det ikke er vildt billigt at holde sådan en døgnbemandet og jeg har derfor overvejet at slå mig sammen med en eller flere andre hosting virksomheder, eller andre virksomheder der har brugt for overvågning eller døgntelefon. Det kunne f.eks. være varme/kølefirmaer der har brug for overvågning på de enkelte kunders installationer og efterfølgende brug for at blive ringet op og tilkaldt hvis der er noget galt,vagtfirmaer o.l. Jeg besider som udgangspunkt lokaler der kunne bruges til formålet, jeg er interesseret i at lægge nogle penge upfront til indkøb af udstyr, og jeg kan også godt skaffe folk og drive stedet. Men jeg mangler nogle samarbejdspartnere der vil comit'e sig til at bruge faciliteterne når de står klar og som kan se fidusen i at der er folk på telefonen 24x7. Giv gerne lyd hvis i vil høre mere, telefonnummeret står begge mine hjemmesider ;) |
Hosting Virksomheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)