Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hjemmesider

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anja

- kan se du hár fået feed-back omkring det tekniske, hjemmeside mv. - fino
 
- mht. selve teksten - så kan du også overveje at  ´polere´ den, så den bliver lidt mere ´forførende´
 
- dette kan du gøre på flere måder, et par hurtige eksempler :
 
- start fex med ét udsagn, en overskrift som giver et ubetinget ´Ja´ - f.ex. - ´Røgfri - hurtigt & nemt ? ´
- hvis du ikke synes det bliver for ´amerikansk´, så kan du fint starte med 2-3 udsagn af denne slags for at opbygge læserens nysgerrighed og interesse, og gøre dem modtagelige for det budskab der følger.
 
- beskriv klientens ønskede fremtids-situation skrevet i nutids-form, dvs. hvad klienten oplever, men som om det allerede ér sket - fex. ´Røgfri - nu !´ - eller : ´Slank og røgfri - på én gang´
 
- beskriv fremtids-situationen i positiv form, dvs. man skal ikke skrive ´ikke´ - fex. ´Giv dig selv nye og endnu bedre vaner´ - istedet for ´Du erstatter ikke ...´
- i korthed - ´ikke´ er en slags ´trylleord´ i forbindelse med salgstekster og påvirkning af mennesker og kan resultere i helt modsat effekt fordi ordet ´ikke´ netop sorteres fra på et ubevidst plan.
 
- beskriv hvad klienten opnår, som er anderledes - typisk beskrevet med ord som ´bedre´, ´mere´, ´forøget´, ´formindsket´, ´reduceret´...  - fex. : ´Opnå forbedret velvære´
 
- og, når du så hár sat trumf på, med alt det klienten opnår - så kan man på dette sted i teksten skrive et par af de indvendinger som en læser typisk oplever - fex. : ´Lyder det for nemt ...?´ - ´Ja, mange synes det lyder for nemt, men ... ´ - hvorefter du skriver svaret på, hvorfor det vitterligt ér nemt ...  ;-)
 
- med disse tips vil du kunne konstruere en forside med et tekstindhold der sikrer at en interesseret besøgende bliver ´hængende´ i de 2-3 sek. som er det tidsrum man har til at skabe nysgerrighed og interesse, når en gæst på nettet kommer forbi ens hjemmeside.
 
- giver det mening, for dig ? - hvis ja, god arbejdslyst - hvis nej, så er du velkommen til at give en tilbagemelding.
 
 
 
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dann.

Du kommer med rigtig mange gode input. Jeg kan nemlig se, at mange nysgerrige kun når til den første side, hvilket jo indikerer, at den ikke i høj grad nok vækker deres nysgerrighed.
 
Så jeg vil gå i gang med at implementere dine idéer
 
Tak - Anja
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg er ved at undersøge priser, så jeg kan få en proff til at redesigne mine amatør-sider [:0]
 
Dann - jeg har især puslet med de idéer, du kom med - så forsiden kan blive mere forførende, og vække interesse. Gider du at komme med input til det skrevne. Har endnu kun lavet forslag til forsiden til www.slanke-klinikken.dk  endnu ikke til www.rygestop-klinikken.dk - men den vil jo blive tilsvarende - blot med andre udsagn. I andre kloge hoveder må også meget gerne byde ind
 
Teksten til forsiden:
 
Slank – én gang for alle ?

Vil du gerne være slank og – forblive slank?

Har du prøvet kure, hvor du har tabt dig, men taget det hele på igen?

 Vi kan hjælpe dig, så du slanker dig. Du får samtidig en forbedret livsstil, der tilfredsstiller dine behov, og dette betyder, at du forbliver slank.

 Herudover får du bedre selvtillid, mere energi, du bliver sundere og kan tilmed spise chokolade med god samvittighed !!

 Lyder det for let?

 Ja – det gør det faktisk. Men vi har udviklet et unikt behandlingsforløb, hvor vi ikke kun tager fat i f.eks. madvaner eller motionsvaner. Vi tager nemlig både højde for dine psykiske behov og ubalancer, behandler dine fysiske problemer som f.eks. ustabilt blodsukker, træg forbrænding, ringe udskillelse af affaldsstoffer mm. Og så hjælper vi dig også med kosten og motionen – men det blivervaner, der dækker netop dine behov.

 Læs mere om vores unikke behandlingsforløb på de siderne, og læs også hvad vores kunder har sagt, om de resultater de har nået.

 ”Nu har jeg endelig fundet stop-knappen”

 ”…og jeg taber kontinuerligt uden at tænke over det”

 ”Jeg har anbefalet Jer til alle mine veninder”

 

God påske

Anja

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Anja
 
- kan se du allerede hár fået ´strammet teksten op´ - så er du jo kommet et godt stykke vej.
 
- og ja, jeg bidrager gerne med lidt mere omkring tips og ideer - mest i form af mere hjemmearbejde til dig selv ... ;-) - før jeg kan give dig konkret feed-back på specifikke tekstforslag
 
- konkret : istedet for ´Vi kan hjælpe dig ...´ - så kunne man istedet skrive fex : ´Lær de fem trin til en forbedret livsstil, der ...´
 
- når jeg selv arbejder med ´polering´ af tekster, så er dette nogle af de elementer der indgår
 
Pkt. 1 - Så skal du have defineret - meget præcist - hvem du skriver teksten til.  Eller mao. - ´hvem er din(e) mest ønskede kunder ?  -  Dette påvirker hvilke ord, hvilket sprogbrug der skal anvendes, og også hvor ´fræk´/pågående du vælger at være i dine overskrifter
 
Pkt. 2 - Desuden så er det sjældent jeg bare skriver ´den perfekte´ tekst - som regel laver jeg et katalog med ideer og forslag til den perfekte tekst - og, har siden med tekster hængende på væggen i nogle dage og vælger/finder herefter den/dem som rammer allerbedst.
 
Pkt. 3 - Som inspiration hertil kan du fex lave et ´indvendings-katalog´ - og til disse finde det tilsvarende salgs-argument/salgstekst - evt. kan du simpelthen spørge nogen : ´hvad vil være vigtigt for dig, hvis du skulle vælge at tabe dig i vægt´
 
Pkt. 4 - Find nogle test-personer til dine tekster, helst min. 10-12 stk. af forskellig slags - stik et manus i hånden - og spørg dem, hvad virker/lyder bedst
 
 
- giver det mening ? - det var lige ´et par hurtige´ før et par fridage i skagen :-) - god arbejdslyst & påske
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker igen.

Arbejder videre på sagen. Har allerede 3 forslag til begge velkomstsider, der hænger på opslagstavlen
 
På flere hjemmesider har de ikke tekst på velkomstsiden - blot et logo eller anden "teaser", der så skal klikkes på, før man kommer ind til "sagerne"
 
Har nogen af Jer erfaring med, hvad der virker bedst. Måske er der en psykologisk faktor, der spiller ind. Nysgerrigheden (i hvert fald min) gør, at man klikker sig ind. Og så er man lige som inde i rytmen - eller hvad? Ville mit logo egne sig som teaser? Og kan I se, hvad det forestiller - kun ca. 10% kan se det umiddelbart - en lille IQ-test (www.slanke-klinikken.dk)
 
 
Og rigtig god påske til dig i Skagen - Dann.
 
God påske til Jer andre også
Anja
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen - håber I alle havde en herlig påske.

Er ikke kommet i gang med at redesigne hjemmesiderne, men det kommer snart (vender snart tilbage - Tygsen).
 
Da slanke-klinikken og rygestop-klinikken er meget "kliniske" betegnelser, kunne det være rart med et lidt mere sprælsk pay-off, så folk kan huske os og at vi differentierer os.
 
Vores koncepter bygger jo på, at vi både behandler vores kunder fysisk og mentalt. Fx. er der mange rygere, der ikke blot er afhængige af nikotinen, men også ryger på forskellige følelser. Hvis de lægger cigaretterne på hylden - og det kan mange gøre i en periode - vil de typisk "falde i", næste gang de bliver presset af fx en belastende svigermor, dum chef mv. Ved at behandle årsagen til at man ryger, kan rygestoppet blive permanent. Det samme princip gør sig gældende mht. slanke-konceptet.
 
Jeg tænkte f.eks. på: "fri og lettet" - det kunne jo bruges på begge firmaer   Har I nogle bedre bud?
 
Er der forresten ikke nogen, der har "afkodet" vores logo - kom nu I kreative?
 
Anja
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Smiler

 
Der står da KLINIKKEN i dit logo *S*

Venligst

René Buch

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er bare dygtig - Korntrold
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/18/2006 12:53:40 PM Forfatter: korntrold

Smiler

Der står da KLINIKKEN i dit logo *S*

Godt set, den havde jeg slet ikke fanget...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)