hej Anja
- kan se du hár fået feed-back omkring det tekniske, hjemmeside mv. - fino
- mht. selve teksten - så kan du også overveje at ´polere´ den, så den bliver lidt mere ´forførende´
- dette kan du gøre på flere måder, et par hurtige eksempler :
- start fex med ét udsagn, en overskrift som giver et ubetinget ´Ja´ - f.ex. - ´Røgfri - hurtigt & nemt ? ´
- hvis du ikke synes det bliver for ´amerikansk´, så kan du fint starte med 2-3 udsagn af denne slags for at opbygge læserens nysgerrighed og interesse, og gøre dem modtagelige for det budskab der følger.
- beskriv klientens ønskede fremtids-situation skrevet i nutids-form, dvs. hvad klienten oplever, men som om det allerede ér sket - fex. ´Røgfri - nu !´ - eller : ´Slank og røgfri - på én gang´
- beskriv fremtids-situationen i positiv form, dvs. man skal ikke skrive ´ikke´ - fex. ´Giv dig selv nye og endnu bedre vaner´ - istedet for ´Du erstatter ikke ...´
- i korthed - ´ikke´ er en slags ´trylleord´ i forbindelse med salgstekster og påvirkning af mennesker og kan resultere i helt modsat effekt fordi ordet ´ikke´ netop sorteres fra på et ubevidst plan.
- beskriv hvad klienten opnår, som er anderledes - typisk beskrevet med ord som ´bedre´, ´mere´, ´forøget´, ´formindsket´, ´reduceret´... - fex. : ´Opnå forbedret velvære´
- og, når du så hár sat trumf på, med alt det klienten opnår - så kan man på dette sted i teksten skrive et par af de indvendinger som en læser typisk oplever - fex. : ´Lyder det for nemt ...?´ - ´Ja, mange synes det lyder for nemt, men ... ´ - hvorefter du skriver svaret på, hvorfor det vitterligt ér nemt ... ;-)
- med disse tips vil du kunne konstruere en forside med et tekstindhold der sikrer at en interesseret besøgende bliver ´hængende´ i de 2-3
sek. som er det tidsrum man har til at skabe nysgerrighed og interesse, når en gæst på
nettet kommer forbi ens
hjemmeside.
- giver det mening, for dig ? - hvis ja, god arbejdslyst - hvis nej, så er du velkommen til at give en tilbagemelding.