Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et revolutionerende madprojekt i DK - men jeg mangler fødevarerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har gang i revolutionerende madprojekt i danmark. Min største udfordring er dog import af mad. Noget af det som skal bygge mit koncept op er at alle fødevarerne er importeret fra ”madens hjemland” og man skal kunne se billede af netop det sted hvor fødevarerne kommer fra. Da mit sorbiment af varer kommer fra forskellige lande skal de også importeres og forhåbentligt besøges. Mit spørgsmål er; findes der agenter med forbindelser over hele verdenen indenfor fødevarer? Og nogle der kan hjælpe mig skridtet videre =).

Har tænkt på at gøre det mere personligt og selv besøge alle stederne og tage billeder af det og skrive en lille note for at gøre det ekstra interessant. Kan man egentligt trække rejserne fra da de jo er 100% arbejdsrelateret?

Dette er stadig opstartsfacen men der er udvikling. Starter som markedsføringsøkonom til september for at komme mere ind i iværksætter livet og selvfølgelig hjælp til at starte det op – og få en god studie tid.

Hilsen Ebsen Madsen 

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:58

Hej,

Det lyder meget spændende men for hjælpe dig skal mand jo ved hvilke lande du snakker om og så kan man selfølglige altid finde nogle agenter.

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:58

hvis du har en udgift som er arbejdsrelateret kan du selvfølgelig trække den fra - men du skal nok være forberedt på at du ikke kan tage 14 dage til toscana og komme hjem med 5 billeder og en kvittering i hånden til skattevæsenet. Du skal dokumentere at du arbejder - det burde dog ikke være noget problem :) Bare husk at det ikke er udpræget attraktivt at trække noget fra før du tjener penge i butikken. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)