Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coaching til nyopstartede virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO

Jeg tilbyder coaching til nyopstartede virksomheder, og til dem der overvejer at starte egen virksomhed. Når man er startet op, eller drømmer om det, har man ofte mange mål og idéer, som en coach kan hjælpe dig med at realisere. Med mig som coach får du en sparringspartner, der hjælper dig med at nå dine mål, og holde fokus på den vigtigste handling du kan gøre lige NU. Jeg hjælper dig med at holde fast i hvad du vil, hvorfor du vil det, og hvordan du kommer i mål på en sjov, berigende og effektiv måde. Sammen afdækker vi dine ressourcer, og finder din personlige successtrategi, som kan støtte dig hele vejen til succes. Endvidere kan vi udarbejde en motiverende og holdbar handlingsplan, så du får struktur over din forretning, gøremål og fritid - så du også husker at koble af.

Det er min erfaring, at det er altafgørende at have netværk, sparring og mentorer omkring sig.

Det kan jeg hjælpe dig med. Jeg er Certificeret Life og Business Coach fra Sofia Manning, og har firmaet SpogardExcels (du er velkommen til at se nærmere på www.spogardexcels.dk )

Ring for en uforpligtende samtale, og hør hvad jeg kan gøre for dig. Telefonnummeret står på min hjemmeside under kontakt.Hvis ikke nu – hvornår så?Ser frem til at høre fra digVenligst, Danielle Spogárd 

Danielle Spogárd

Certificeret Life & Business Coach

Certificeret StressCoach

SpogardExcels www.spogardexcels.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danielle

Det lyder rigtig spændende - jeg tilbyder det samme som dig se www.ztrong.dk

Hvis du ikke allerede er opmærksom på det, kan jeg anbefale dig at rette henvendelse til Væksthuset - der har med iværksættere at gøre. De vil givet vis være interesseret i dine kompetencerWink

Held og lykke fremover

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)