|
Kære Aminoer |
Held og lykke ;-)
Debat
|
Kære Aminoer |
|
Held og lykke ;-) |
|
Held og lykke ;-)
|
|
Som jeg skrev i den anden tråd, alt mulig held og lykke i Guds eget land.. |
Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com
|
Ej, altså - skal du OGSÅ derover?! Hvad er der i Miami som der ikke er i København - ud over mere kriminalitet, palmer og fattigdom? Æv - du kan høre jeg er grøn af misundelse - jeg kommer først når jeg skal pensioneres... =P Tillykke med den store beslutning og jeg håber i bliver tosseglade for at bo der :-) Fedt i har taget sådan en beslutning - Aminotastic i Miami - JEG KOMMER!!!! JUHHUUUUUUU! Mette |
|
HVAD
Nå, det går jo nok. Held og lykke "over there" Det lyder rigtigt fedt og spændende. Er der kaffe på kanden hvis man lige dropper forbi?
|
mvh Bent
|
Fedt - håber selv at få lidt mere med USA at gøre i det kommende år :) Mange gange held og lykke derovre :) |
|
Du skulle vel ikke have brug for en PA derovre, eller en repræsentant på den modsatte kyst, så er jeg frisk :-) Rigtig god arbejdslyst & glæder os til opdateringer ! Vh Pernille |
|
Hej Martin og tillykke med beslutningen! Som udenlandsdansker med internet i et andet varmt land, kan jeg forsikre dig om at det nok skal blive fedt! :-) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Lyder spændende, du må have en god rejse derover. Husk jævnligt at fortælle hvordan det er at bo derover, det synes jeg er lidt interessant. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann