Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en opdateret kravspecifikation.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Sidder og er ved at lave en kravspecifikation til noget software jeg skal have udviklet. Den eneste skabelon jeg har kunne finde er "Wiegers 1999 kapitel 9" som er baseret på IEEE 830 - 1998 standarden. Mener bare den er lige lidt gammel :) Nogen der ellers har noget relevant mht. udforming af sådan en specifikation er i velkommenede til at skrive. Mvh. Juri Wulff.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:10

Det er ikke en decideret skabelon men artiklen er lavet i samarbejde med en lektor ved Aalborg Universittet der underviser i netop den slags :) 

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 01:26
Ja det er Karl Wiegers ? Men tænker bare, der må være en skabelon som der kan bruges sådan set "overordnet" til udvikling af et program, som der er forretningsplan skabeloner der er overordnet til de fleste virksomheder. Bare en tanke :) Mvh. Juri

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:29

Hvis du finder noget bedre saa smid det gerne til mig paa mail@mc-solutions.dk ... vi har gerne villet have en at henvise vor kunder til, men har ikke fundet noget brugbart endnu.

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 01:33
Lige præcis..! Svært at opstøve tror jeg, men der må være en derude et sted! Skal nok smide den af på din mail hvis jeg finder noget, og lige over. Hvis du har noget jeg måske kan bruge. juriwulffonline@gmail.com - ville være skønt!

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)