Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af web-site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi ønsker en vurdering af vores web-site:
http://www.phi-group.dk

Vi er åbne overfor kritik, forslag eller lignende.
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden ser rigtigt pæn, enkel og overskuelig ud - dejligt
 
Et ankepunkt: Under logos henvises der til eksempler ved "showcases" - men jeg kunne ikke finde eksempler på logos/bomærker - men "kun" 3 hjemmesider?
 
...undrer mig i øvrigt lidt over jeres logo, "kapitalært Phi-tegn" --- det er trods alt det klassiske lille (?) alle kender - og kan oversætte til Phi (eller Pi, som det vist hedder på dansk?) ... eller er det mig der husker helt galt (er ikke så god til det græske)??
 
...og så er den nederste tekst om "Ide og design...." med vilje lavet meget svag ... men den er nu så svag at man kan se at der står noget, men man skal virkeligt anstrenge sig for at læse det...og dermed erfare at det egentligt ikke er noget relevant information
 
NB: Et tillægsspørgsmål: Kan i også optimere designet på standard-shops fra fx. Scannet....som nu fx. min kones netbutik med økologisk børnetøj www.balladebutikken.dk (der godt måtte hænge bedre sammen med hjemmesiden, www.ballade.nu)??
 
 
Martin
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tak for dit indlæg - god og konstruktiv!

Phi og Pi er begge et græsk bogstav.
Såvel Phi som Pi bruges faktisk i den matematiske verden. Dog med forskellig betydning.

Vi arbejder på at få alt tilføjet til vores showcase, derfor mangler der ting derinde. Heriblandt, som du nævner, logos.

Den nederste tekst burde måske gøres mere tydelig, der er jeg enig!

Med hensyn til din kones web-butik, så kontakt os venligst på mail med flere informationer og vi vil udarbejde et pristilbud.

Endnu engang tak for dit indlæg.
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en hurtig indvending:

Forskellen på forsiden og "produkter" er til at overskue... Jeg føler mig lidt "snydt" for et klik, når jeg nu kunne læse præcis det samme på forsiden.
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Her Martin

Det kan du have ret i.
Vi er igang med at udarbejde vore produkter.
Disse hører under de 6 kategorier vi arbejder med.

De enkelte produkter kommer derfor til at lægge under menupunktet Produkter.
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre kommentarer eller forslag?
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Phi Group"

En meget enkelt og overskuelig side. Men nogle ting jeg gerne vil komme med input til :
 
1. På jeres forside hvor i har de 6 felter med web programmering, foto....ect syntes jeg i skulle få lavet en afstand så teksten ikke går helt ud til kanterne og måske også have en større afstand imellem felterne.
 
2. Hvis ikke jeres Kontrol Panel benyttes af kunder så fjern det fra forsiden og lig det et mere sikkert sted ?!?
 
3. Jeres title's og metatags ser ud til at have de samme ord/sætninger på alle sider, hvilket ikke er optimalt set med SEO briller.
 
4. Jeres overskrifter skal laves med <h1>, <h2>....ect. tags i stedet for <div class......da der ligges mere vægt på dem i søgemaskinerne frem for brødtekst.
 
5. På jeres link's kunne det være en idé med alt="" el title="" tekster da disse hvis også har betydning for søgemaskinerne, er dog ikke helt sikker på dette.
 
Blot et par kommentare efter et hurtigt gennemsyn ;o)
 
/Martin
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tak for det!
Dejlig konkret og noget vi kan arbejde videre med.

Kontrol panelet bruges af kunderne til ordrestatus og lignende.
Derudover arbejder vi på en række nye produkter, hvor kontrol panelet får en central position.
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Med fare for at komme til at lyde negativ, vil jeg komme med en enkel kommentar.

Jeg forstår ikke at i benytter forældede metoder til opbygning af jeres side. Hele siden er lavet med tabeller, som aldrig har været tænkt benyttet til layout. Når metoden(CSS) kan adskille layout og indhold 100%, hvorfor så ikke benytte sig af det.

- Det er nemmere.
- Det er mere fleksibelt.
- Det er hurtige.
- Det er langt hurtigere at rette i layoutet.
- Det er mere søgemaskinevenligt.
- Det gør siden mere tilgængelig.

Med hensyn til tilgængelighed, er det et punkt, som der meget snart kommer i fokus for alvor. De første retsager i USA (de overdriver nok lidt) er allerede igang, fordi nogle sider ikke er tilgængelige for alle, f.eks blinde eller folk med andre browsere end lige internet explorer.

Jeres side er iøvrigt pæn og overskuelig. Jeg kunne godt tænke mig en hovereffekt på de 6 produkter på forsiden.
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Tak for dine kommentarer.
Som først nævnet er vi åbne overfor kritik, så ingen problemer.

Du nævner en del gode ting som vi uden tvivl vi overveje kraftigt.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)