Hej allesammen! Min kones søn, Ronni, brænder for et sælgerjob! Jeg har derfor lovet ham, at prøve og hjælpe ham. Jeg kopierer her hans ansøgning ind, som han lige har givet mig...og håber, at han får en masse positiv respons:
JOB SOM KØRENDE SÆLGER – SØGES MED LYS & LYGTE! Hej! Jeg hedder Ronni…er 25 år…og er bosiddende i Vestsjælland… Jeg brænder for et job, som kørende sælger! De, som kender mig siger, at jeg kunne sælge min egen bedstemor…hvis jeg ville… Men det vil jeg nu ikke…hun er min! Jeg har 10. klasse udvidet samt studentereksamen… Jeg har arbejdet indenfor brancherne diamantboring, byggerenovering, maler samt trænet aktivt i 8 år…deraf har jeg et ret stort kendskab til helsebranchen også… Yderligere er jeg uddannet IT-supporter… Sidste år…kom jeg desværre ud for en arbejdsulykke…en knæskade…som betyder, at jeg ikke kan vende tilbage til hårdt fysisk arbejde… Men kan fungere fuldt ud med mere bløde job… Derfor vil jeg nu satse på mine medfødte talegaver, udadvendthed og købmandsskab… Jeg trives med udfordringer og kontakten til andre mennesker…og har en høj stresstærskel… Jeg er meget energisk…har ambitioner…og vil gerne være med til at skabe positive resultater… Jeg er selvfølgelig indstillet på, at den første tid vil være en form for trainee… Min fritid går sammen med min kæreste, familie, træning og min store hobby: motorcykler… Har du…eller har du kendskab til et godt firma, som kan bruge mig…så er jeg frisk på en hurtig start! Jeg glæder mig til at høre fra dig! Mange Hilsner Ronni E-mail: toft1983@mailme.dk
I må også gerne sende mig en PM med info...så han kan kontakte Jer!
|
Hej, Jeg tror at denne side vil interessere din kones søn.
Mvh Karsten