Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job som kørende Sælger - SØGES med lys & lygte...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Min kones søn, Ronni, brænder for et sælgerjob!

Jeg har derfor lovet ham, at prøve og hjælpe ham.

Jeg kopierer her hans ansøgning ind, som han lige har givet mig...og håber, at han får en masse positiv respons:

JOB SOM KØRENDE SÆLGER – SØGES MED LYS & LYGTE!

Hej!

Jeg hedder Ronni…er 25 år…og er bosiddende i Vestsjælland…

Jeg brænder for et job, som kørende sælger!

De, som kender mig siger, at jeg kunne sælge min egen bedstemor…hvis jeg ville…

Men det vil jeg nu ikke…hun er min!

Jeg har 10. klasse udvidet samt studentereksamen…

Jeg har arbejdet indenfor brancherne diamantboring, byggerenovering, maler samt trænet aktivt i 8 år…deraf har jeg et ret stort kendskab til helsebranchen også…

Yderligere er jeg uddannet IT-supporter…

Sidste år…kom jeg desværre ud for en arbejdsulykke…en knæskade…som betyder, at jeg ikke kan vende tilbage til hårdt fysisk arbejde…

Men kan fungere fuldt ud med mere bløde job…

Derfor vil jeg nu satse på mine medfødte talegaver, udadvendthed og købmandsskab…

Jeg trives med udfordringer og kontakten til andre mennesker…og har en høj stresstærskel…

Jeg er meget energisk…har ambitioner…og vil gerne være med til at skabe positive resultater…

Jeg er selvfølgelig indstillet på, at den første tid vil være en form for trainee…

Min fritid går sammen med min kæreste, familie, træning og min store hobby: motorcykler…

Har du…eller har du kendskab til et godt firma, som kan bruge mig…så er jeg frisk på en hurtig start!

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Mange Hilsner

Ronni

E-mail: toft1983@mailme.dk

I må også gerne sende mig en PM med info...så han kan kontakte Jer!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:39

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Hej!

Ronni har bedt mig skrive dette:

Mange Tak for alle de spændende og venlige henvendelser jeg har fået!

Det er virkelig rart, at så mange har kontaktet mig...og det har været meget interessant at snakke med Jer!

Jeg er nødt til at tilføje lidt til mine ønsker for jobbet:

Provision er helt OK...men jeg ønsker også, at der er en fast løn samtidigt...

Efter at have snakket Jer...er jeg nu...om muligt...endnu mere tændt på et job, som kørende sælger!

Og jeg håber virkelig, at der må findes nogen, som tror på mine evner...og vil satse på mig!

Mange Hilsner

Ronni

E-mail: toft1983@mailme.dk

Mobil: 2053 2593

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:42

Vedr. fast løn 

Er du sælger og forventer at virksomheder tror på dig når du ikke selv gør? Hvis du virkelig tror på dig selv, hvad er der så i vejen med ren provision? Det må da næsten være at foretrække. 

VH Jørgen Olsen 

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 21:08

Han skriver, han tror på sine evner, tror firmaet på sine produkter? kan vi så vende den...

Jørgen, det er jo indehaveren som har valgt at blive selvstændig ikke sælgeren.

Jeg kan også sælge, men er ikke sikker på tippetiansk gede ost i strimler er det produkt som jeg ville kunne afsætte mest af, er jeg så en dårlig sælger, der ikke tror på mine egne evner?

Har du en skole bod, hvor alt sælges til 5% under normal udsalgspris, min provision er 20% af omsætningen, som hidtil har lagt på 5 mio. om året, ja så tager jeg jobbet.

Eller ligger der måske et job midt i mellem, hvor man som sælger få en løn, som kan holde regningerne fra døren, så hans kæreste får mad hver dag og lig. og provision/bonus er det han skl have det sjovt for.

HUSK DER FINDES MANGE LORTE FIRMAER, SOM IKKE HAR DET RIGTIGE PRODUKT, MEN ER GODE TIL AT SÆLGE DERES STILLINGER, SÅ DE LEVER AF JER SÆLGERE DER ER NYE I MARKEN...HUSK FÅ ALTID EN MINIMUMS LØN ELLERS TROR DE IKKE SELV PÅ I KAN SÆLGE DERES PRODUKT.

Husk heller ikke deres salgsgas med at bare du får 5 kunder m ugen tjener du 27.000,- eller derover. hvis dette var tilfældet ville det jo ikke være et problem at lave 18.000,- i aranti og så skal du kæmpe for de 9.000,-

Til Jørgen og i andre, NEJ jeg har aldrig haft et job jeg ikke har tjent min løn, var ansat i Scandia (IF idag) og havde en månedløn som altid lå over 33.000,- men mange af de dygtige sælgere som jeg overtalte til at komme over til os, tjente ikke engang 10.000,- og ja de er sælgere i dag og tjener langt over minløn dengang.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 21:12

Han skriver, han tror på sine evner, tror firmaet på sine produkter? kan vi så vende den...

Jørgen, det er jo indehaveren som har valgt at blive selvstændig ikke sælgeren.

Jeg kan også sælge, men er ikke sikker på tippetiansk gede ost i strimler er det produkt som jeg ville kunne afsætte mest af, er jeg så en dårlig sælger, der ikke tror på mine egne evner?

Har du en skole bod, hvor alt sælges til 5% under normal udsalgspris, min provision er 20% af omsætningen, som hidtil har lagt på 5 mio. om året, ja så tager jeg jobbet.

Eller ligger der måske et job midt i mellem, hvor man som sælger få en løn, som kan holde regningerne fra døren, så hans kæreste får mad hver dag og lig. og provision/bonus er det han skl have det sjovt for.

HUSK DER FINDES MANGE LORTE FIRMAER, SOM IKKE HAR DET RIGTIGE PRODUKT, MEN ER GODE TIL AT SÆLGE DERES STILLINGER, SÅ DE LEVER AF JER SÆLGERE DER ER NYE I MARKEN...HUSK FÅ ALTID EN MINIMUMS LØN ELLERS TROR DE IKKE SELV PÅ I KAN SÆLGE DERES PRODUKT.

Husk heller ikke deres salgsgas med at bare du får 5 kunder m ugen tjener du 27.000,- eller derover. hvis dette var tilfældet ville det jo ikke være et problem at lave 18.000,- i aranti og så skal du kæmpe for de 9.000,-

Til Jørgen og i andre, NEJ jeg har aldrig haft et job jeg ikke har tjent min løn, var ansat i Scandia (IF idag) Ren provision og havde en månedløn som altid lå over 33.000,- men mange af de dygtige sælgere som jeg overtalte til at komme over til os, tjente ikke engang 10.000,- og ja de er sælgere i dag og tjener langt over minløn dengang.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 00:42

Hvis du forsøger og sælge tibetansk gedeost i strimler i første omgang er du en dårlig sælger fordi du ikke har takket nej tak til et job som du med rimelighed selv burde kunne vurdere ikke var noget værd.

En sælger skal være provisionslønnet så han får som fortjent. Det er en hård branche og "lortefirmaerne" kan vel betragtes som et led i jeres uddannelse :)

Firmaerne står klar på stribe for og få fat i sælgere, så fremgangsmetoden må være og bede en masse firmaer sende en præsensation af deres produkter og så indgå en provisionsaftale med det produkt der er mest tiltalende for en given sælger. Hvis sælgeren ikke er sikker på han kan sælge nogen produkter overhovedet - hvad gør ham så til sælger?

Hyrer jeg en murer forventer jeg også at han kan klaske nogle fliser og noget mørtel sammen - det kan enhver idiot gøre, men er han virkelig dygtig til sit arbejde vil han under INGEN omstændigheder give dig andet end en fast pris på arbejdet da han så kan redde sig en ekstremt høj timepris.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

golfhouse:

HUSK FÅ ALTID EN MINIMUMS LØN ELLERS TROR DE IKKE SELV PÅ I KAN SÆLGE DERES PRODUKT.

Tværtimod, hvis ikke du er helt sikkert på du kan sælge mit produkt, ja så skal du sku ikke forsøge :)

Hvis du kan sælge mit produkt, så behøver du kun en uge til at vise mig hvor dygtig en sælger du er, og ja så kan sagtens aftale en fast løn herefter. Så vil ejg faktisk hellere end gerne aftale en fast løn. Men der er sku så mange "sælgere" i branchen som ikke laver andet end at lukke numsegas ud og sælge sig selv, så selvom det måske er nemmere at få en sælger i hus hvis man lover en fast grundløn så får jeg en bedre sælger ud af at vente på den rette :) 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:47

Det kommer også meget an på produktet og salgsforløbet.

Her i huset er der produkter der kan sælges direkte til kunden, og produkter der nemt tager 1-2 måneder at sælge til kunden, og med sådanne salgsforløb kan man efter min mening ikke forsvare at have sælgere på ren provision, de skal jo trods alt også have noget at leve af indtil de får salget i hus.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:42

Ved almindelig løn som afregnes månedsvis bagud går der også nemt en måned før du har din første løn.

Når du har brugt en måned på og sælge et produkt til en kunde er jeg så sikker på at din chef vil belønne dig for den store ordre ved f.eks. og udbetale din løn aconto kontant for og hjælpe dig.

VH Jørgen Olsen 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)