|
Forum er som emne allerede blevet behandlet i en del indlæg. Jeg har dog nogle spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde svar på. Jeg ønsker at lave et forum med et bredt udvalg af muligheder f.eks. upload af videoer, polls, medlemsprofiler osv. Mulighederne jeg ønsker er meget lig de muligheder der er på forumsider som arto.dk, dating.dk og kandu.dk. Jeg er ikke uddannet indenfor IT, og vil meget gerne kunne administrere sitet selv. Mine spørgsmål er i den forbindelse som følgende: 1. Hvilken størrelse vil i råde mig til at mit webhotel som udgangspunkt skal have, for at understøtte opstart af et forum? 2. Hvilken platform er den mest brugervenlige for en uden erfaring indenfor udformning af hjemmesider? 3. Nogle anbefalinger til host i forbindelse med ovenstående? Håber at mine spørgsmål er relevante. Har søgt information andre steder på nettet og hos webhosting udbydere, men føler jeg har brug for andres viden indenfor området (andre der ikke forsøger at sælge produkter). På forhånd tak |
Det er ret nemt svaret på det der :)
Når du finder ham der skal udvikle det for dig kan han svare på dine spørgsmål, for det afhænger altsammen af hvad han er dygtigste/mindst dårlig, til :)
Bliv gratis medlem