Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde i betalingsstandsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop erfaret at vor største kunde er gået i betalingsstandsning, det koster et par hundrede af de langeAngry

Vi anmelder naturligvis vort krav når vi hører fra kurator. Tilsvarende varsler vi mandag morgen at vi ikke udfører yderligere arbejde, med mindre de stiller garanti, men er der andet vi skal huske?

I den forgangne uge, hvor kunden har været i betalingsstandsning, har vi udført arbejde som del af et igangværende projekt. Vi har endvidere startet et nyt projekt dagen efter de var gået i betalingsstandsning. Er disse krav - særligt det sidste - priviligerede og har virksomheden ikke handlet strafbart ved at igangsætte et nyt projekt efter at være gået i betalingsstandsning?

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående den sidste mener jeg helt bestemt det er strafbart og generelt er det meget uetisk af virksomheden det de har gjort overfor jer. Men i skal dog sørge for at alt hvad der ikke er betalt af materialer og ligende skal fjernes fra deres ejendom da de ellers kan blive taget med i boet efter virksomheden.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes fjernelse af værktøj er first thing mandag morgen.

Uetisk er vidst ejerens mellemnavn.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)