Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamesystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, Jeg går og pusler med en idé til et website, som jeg kunne forestille mig fik en masse sidevisninger (globalt), og skal i den forbindelse have et lille overblik over hvilke reklamemuligheder, der findes. Jeg har overvejet blot at bruge Google Adsense, men vil gerne vide om der findes andre systemer, hvor man ikke selv skal sælge reklamepladsen, men derimod får tildelt reklamerne udfra en pulje, hvor annoncørerne aktivt går ind og vælger hvilke sites, de vil annoncere på - altså, lidt ligesom tradedoubler. Nogen der har erfaringer, gode råd eller blot links, hvor jeg kan undersøge det nærmere. mvh. Kim
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:02

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:07

Min umiddelbare reaktion er starte med Google Adsense, men det kommer lidt an på økonomien og målgruppen. Der er nok ingen tvivl om at de etablerede firmaer der bliver nævnt er meget bedre til at få vist din reklame for den rigtige målgruppe, men mit gæt er at du nok også kommer til at betale for det, så mit råd er at starte med Google og se om det er et tilfredsstillende resultat du får ud af det.  

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:42
Nu har jeg kigget lidt rundt, og ville høre om der er nogen der har erfaringer med AdPepper?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)