Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil udviklings partner i hviderusland. Kom og mød dem..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tænkte at dette muligvis kunne være relevant for nogle af Jer herinde. Min hviderussiske outsourcing partner har spurgt om jeg ikke ville arrangere et møde for dem herhjemme så de kunne udvide deres kunde portefølje - de vil smadder gerne møde nye samarbejdspartnere da de er i rivende udvikling. Så jeg holder et møde på IT Universitetet, Tors. d.19 Juni kl 16, hvor de for mulighed for at at vise deres kundskaber frem.

Jeg kan stærkt anbefale dem og jeg benytter dem selv til mit speciale projekt. De er billige og utrolig kompetente inden for mobil telefon udvikling. De snakker fortræffelig engelsk og tidsforskellen er kun på en time. Mødet varer kun en time og gratis.

Hvis i er interesseret så kom og værd med - i kan tilmelde jer på info@stromsvigt.com (kun plads til 15) - Nedenfor kan i se den officiele invitation.

- - - - - - - - - - - - 

Torsdag d. 19 Juni, kl 16 på IT Universitetet i København kommer det hvide-russiske udviklingsselskab, Cactussoft på besøg i Danmark. De søger samarbejdspartnere og kunder inden for mobil udvikling. Det er et top notch udviklingsselskab, som virkelig har styr på mobil udvikling til konkurrencedygtige priser.

Sidder du i et firma eller en position, hvor I skal til at overveje outsourcing af Jeres IT afdelingen, mobil udvikling eller har I brug for at lære lidt mere omkring outsourcing og hvorledes det fungerer.

2 repræsentanter fra firmaet vil være til stede og vise deres kundskaber og portefolie. Det er den perfekte mulighed for at møde mulige outsourcing partnere face to face og er mødet er fuldstændig gratis.

Så kom og hør hvordan i kan få bllig, kompetent og skalerbar arbejdskraft i i Hviderusland. Der er kun plads til 15 deltagere, da de foretrækker at holde mødet forholdsvis intimt - I kan finde mere info på http://stromsvigt.com. (Note: info er på engelske pga. andre nordiske deltagere)

- - - - - - - - - - - -

Håber at se Jer

Mvh

Lars Ettrup
Stromsvigt.com // Event organiser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)