Hej alle Det blev til Ubegrænset Kraft - det var den eneste de havde hos boghandleren *lol* Jeg er hjemme fra ferien, men det var nu ikke meget der blev læst. Af en eller anden grund så var det meget sjovere at sidde i solen og drikke kolde øl fra pool og strandbaren Mit umiddelbare førstehåndsindtryk er at der er utrolig meget "fyld". Måske er jeg bare utålmodig, men efter min mening måtte han gerne komme lidt hurtigere til pointen. Og så håber jeg at resten af bogen i højere grad vil komme med konkrete og praktiske og håndgribelige råd og øvelser / metoder til at udvikle sig. Det ser jeg meget frem til jeg skal nok melde tilbage når jeg er nået igennem hele bogen. Hilsen Morten |
Jeg har netop læst 'Råd fra en ven' af Anthony Robbins, og var meget begejstret. Det jeg virkelig godt kan lide er, at han kommer med konkrete eksempler på hvordan f.eks kendte erhvervsfolk og ham selv, har kæmpet for deres idé - og har haft succes netop fordi de ikke gav op. Han skriver om mange ting som mange nok vil tænke er urealistisk, men fordi han giver eksempler på det modsatte, bliver det han skriver meget brugbart og tankevækkende. Han skriver egentligt et forholdsvis letlæseligt sprog, men hans brug af laaaaange sætninger og indskudte sætninger a'la carte trækker en smule ned. Jeg vil absolut læse flere af hans bøger.