Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Væk din indre gigant eller Ubegrænset kraft?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

På fredag starter årets sommerferie, og jeg skal bruge lidt læsestof.

Er der nogen der har læst / erfaring med Anthony Robbins og hans bøger?

Jeg har svært ved at finde ud af om jeg skal vælge 1) Væk din indre gigant 2) Ubegrænset kraft.

Jeg kan faktisk heller ikke helt genneskue hvad forskellen er....

Anbefalinger er meget velkomne.

Hilsen Morten 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:27

Hej Morten

Der er ingen tvivl - alle hans bøger er fantastiske, men jeg vil klart anbefale "Væk din indre gigant". Den ligger lige ved siden af mig - bogen er gigantisk Winkog læst halvt igennem. Den anden har jeg ikke læst!

Anthony Robbins skriver genialt og fangende - giver en positivt mod på alting - og rigtig gode konkrete redskaber som kan bruges i alle sammenhænge. Han beskriver også noget fra hans barndom Party!!!og giver en forklaring på hans egen succes - totalt inspirrerende. Jeg har svært ved at ligge bogen fra mig.

Hvis du går ind på min hjemmeside under nyt - så giv dig tid til at lytte til Anthony Robbins - der er et 20 min. "Show", som giver tid til efterreflektion på den fede måde. www.ztrong.dk

Held og lykke - og rigtig god sommerferie!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:35

Hej Maibritt

Mange tak. Den vil jeg så forsøge mig med og håbe jeg når bare halvvejs igennem den på ferien Smile

Hilsen Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 02:15

Hej Morten,
jeg har så til gengæld læst "Ubegrænset kraft".....mange gange! Der er ufatteligt meget gods i den og jeg har selv haft glæde af at læse den "lidt let" i første omgang....og så vende tilbage og gå i dybden med en enkelt kapitel ad gangen.

Anthony Robbins har også skrevet et lille letlæst bog der hedder "Råd fra en ven". Den kan du evt. "snuppe" først - så ved du noget om hvad der venter dig i "Ubegrænset kraft".

Uanset hvilke af bøgerne du vælger kan du glæde dig til en masse spændende input fra en af verdens bedste coaches - så god fornøjelse! Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:26

Hej Per

Tak for anbefalingen - den bog er et MUST og jeg køber den Wink

Jeg var inde for at læse din profil, hmmm - en anelse tyndbenet/ikke eksisterendeLightning.

Derfor er jeg nysgerrig på din tilgang til Coaching?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Skrevet kl. 21:11

ztrong:

Derfor er jeg nysgerrig på din tilgang til Coaching?

Hej Maibritt,
jeg er bruger med stor interesse i NLP og Tony Robbins principper, men altså ikke coach eller lignende Smile

Morten:
Kom lige i tanke om en anden bog, som måske kan have interesse. Både hvis man har behov for coaching og hvis man overvejer at blive coach: Sofia Manning - Coaching. Sofia er dansker, men bosat på den anden side af dammen og er uddannet af Tony Robbins.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:15

Hej Per

Tak for anbefalingen. Nu er jeg så tilbage til udgangspunktet - aner ikke hva jeg skal vælge *g* Men jeg smutter forbi boghandleren idag og kigger lidt på begge titler.

Per H. Jørgensen:

Morten:
Kom lige i tanke om en anden bog, som måske kan have interesse. Både hvis man har behov for coaching og hvis man overvejer at blive coach: Sofia Manning - Coaching. Sofia er dansker, men bosat på den anden side af dammen og er uddannet af Tony Robbins.

Jo tak - jeg har mødt Sofia (og hendes hendes mand) et par gange. Jeg har arbejdet på et hotel som de brugte som base for deres coaching-uddannelse.

NÅ men jeg skal lige have pakket og så afsted til sydens sol og varme.  Paradise

Hilsen Morten 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

Timothy Ferris - 4 Hour Work Week

Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:41

Jeg vil også klart anbefale "Ubegrænset kraft". Den er let tilgængelig og fyldt med masser af gode redskaber - og så skriver Anthony Robbins med en entusiasme og energi, der smitter.

Herudover vil jeg også anbefale "Brug din hjerne" af Richard Bandler - en af fadderne til NLP. Ligeledes en lille og nem bog fyldt med gode redskaber, skrevet så alle kan være med.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Skrevet kl. 12:51

NLP+Coaching:

Herudover vil jeg også anbefale "Brug din hjerne" af Richard Bandler - en af fadderne til NLP. Ligeledes en lille og nem bog fyldt med gode redskaber, skrevet så alle kan være med.

Den kendte jeg ikke, så den må jeg have fat på inden sommerferien Cool

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)