Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort til mellemstor konsulentvirksomhed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Vores virksomhed vokser, hvilket betyder vores behov for visitkort vokser tilsvarende. Vi får pt. trykt 15sæt+ x 500stk. pr. år, et niveau der forventes at stige.

Vores nuværende leverandør (en større dansk kontorforsyningsvirksomhed) er efter vores mening relativ dyr, og vi har svært ved at vurdere om dette udelukkende skyldes at vi får trykt på Conqueror papir.

Det er derfor vores ønske at få undersøgt dette, med henblik på at få konstateret om vi betaler den rigtige pris, eller om vi kan skifte til en amino-levarandør.

Hvis der er visitkort-leverandører der læser med i denne tråd, ønsker jeg derfor at komme i kontakt med jer med henblik på, at i for tilsendt mit visitkort pr. snail-mail, for at i kan vurdere om i kan trykke dette, samt give et tilbud på tryk hos jer. Herudover evt. prøver på papir der er billigere en Conqueror, men som stadigvæk har det antikke struktur look.

Jeg ser frem til jeres henvendelser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:58

Hello

Jeg bruger selv www.tgs-group.dk og de har et smart og meget billigt system til at levere visitkort, hvor man får indledende opsætning lavet (standardtemplate) og derefter bestiller man online ud fra denne opsætning hver gang man skal have nye visitkort.
Desuden kan man også selv lave ændringer og selv lave nye visitkort til andre medarbejdere online pbga. standardtemplaten.
Det er meget billigt efter opsætningen (men jeg kan ikke huske hvad opsætningen koster, selvom jeg ikke mindes det som dyrt) og du har altid visitkortene 1-2 dage efter bestilling, hvilket jeg er blevet meget glad for, da jeg bruger mange visitkort.

Du må meget gerne sende mig det visitkort på "snailmail" så giver jeg det videre og du har et tilbud i næste uge, så gør jeg også min leverandør en tjeneste.

Send det til:

Dansk Hosting Aps
Att: Steen Lautrup
Grønnegade 61 st tv
8000 Århus C

PS: har lige set på prisen
Vi gav;
kr. 1350,- for opsætningen og nu giver vi kr. 187,- pr. 100 visitkort, og da det fungerer så fleksibelt og hurtigt som det gør, bestiller jeg altid bare 100 af gangen.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:17

Jeg tror da helt sikkert at papiret har betydning. Nu skriver du jo ikke hvad din nuværende pris er, men prøv evt at tjekke hos PartnerPrint (Jan Rechenberger). Der kan du se priserne 

http://www.partnerprint.dk/produkter/visitkort.php

Ser ud til at 500 stk på conqueror koster 390/520 afhængig af om der er tryk på én eller to sider, og det kan ikke siges at være dyrt. Jeg har brugt ham til andre typer visitkort, og resultatet plejer at være fint. Det kan jo også være han kan give dig et endnu bedre tilbud, nu hvor det er så mange du skal bruge.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:40

Hej Kasper

Er din forspørgelse stadig aktuel. Jeg vil meget gerne give dig et tilbud. Du kan sende dit gamle visitkort til: 

JumpB

Svanevej 14

2400 København NV

Derefter skal jeg nok sende dig et godt tilbud

Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

I min egenskab af grafiker har jeg levere et enkelt visitkort til en kunde på Conqueror papir for nogle måneder siden. Og det var dyrt i forhold til alle andre papirtyper. Der var ca. 1500 kr. til forskel på 500 stk. Det er ikke mængdevare. Men det er flot.
Så hvis I vil bevare papiret er der ikke andet at gøre end at kontakte nogle trykkerier og få en god aftale. Eller alternativt skifte papirtype til noget andet flot papir, men mindre dyrt.

Mange hilsner
Dorte Andersson

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 15:43

Hej Casper 

Såfremt du ikke har fået lavet dine visitkort endnu, kan du nemt og hurtigt selv lave dem på www.cardpro.dk. Her kan man uploade sit visitkort design eller lave et helt nyt. Prisen er 199 kr for 100 kort. Kvaliteten er god.

Mvh Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:27

Hej Kasper

Hos os får din virksomhed unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker!

Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og et godt netværk.
• Målrettet grafisk design, der går ind under huden, fanger modtagerens blik og synliggør din særegne præg og kunde/brugerfordele.

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:41

Hej.

De billigste i selve trykingen er hos vista print.

http://www.vistaprint.dk/

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:53

Casperatwork: Du skal have fat i Jesper fra http://mediamouse.dk/ han kan hjælpe dig, og jeg er næsten sikker på han også kan gøre det billigere!

Grandholm: Nu var fokus jo ikke alene på pris...tværtimod. Vista print slår sig mig bekendt ikke lige på kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:41

Hej

Jeg kan printe visitkort relativ billigere i Østen. Leadtime: ca 30 dage.

Mvh

Remix 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)