Kære alle, Vores virksomhed vokser, hvilket betyder vores behov for visitkort vokser tilsvarende. Vi får pt. trykt 15sæt+ x 500stk. pr. år, et niveau der forventes at stige. Vores nuværende leverandør (en større dansk kontorforsyningsvirksomhed) er efter vores mening relativ dyr, og vi har svært ved at vurdere om dette udelukkende skyldes at vi får trykt på Conqueror papir. Det er derfor vores ønske at få undersøgt dette, med henblik på at få konstateret om vi betaler den rigtige pris, eller om vi kan skifte til en amino-levarandør. Hvis der er visitkort-leverandører der læser med i denne tråd, ønsker jeg derfor at komme i kontakt med jer med henblik på, at i for tilsendt mit visitkort pr. snail-mail, for at i kan vurdere om i kan trykke dette, samt give et tilbud på tryk hos jer. Herudover evt. prøver på papir der er billigere en Conqueror, men som stadigvæk har det antikke struktur look. Jeg ser frem til jeres henvendelser. |
Hello
Jeg bruger selv www.tgs-group.dk og de har et smart og meget billigt system til at levere visitkort, hvor man får indledende opsætning lavet (standardtemplate) og derefter bestiller man online ud fra denne opsætning hver gang man skal have nye visitkort.
Desuden kan man også selv lave ændringer og selv lave nye visitkort til andre medarbejdere online pbga. standardtemplaten.
Det er meget billigt efter opsætningen (men jeg kan ikke huske hvad opsætningen koster, selvom jeg ikke mindes det som dyrt) og du har altid visitkortene 1-2 dage efter bestilling, hvilket jeg er blevet meget glad for, da jeg bruger mange visitkort.
Du må meget gerne sende mig det visitkort på "snailmail" så giver jeg det videre og du har et tilbud i næste uge, så gør jeg også min leverandør en tjeneste.
Send det til:
Dansk Hosting Aps
Att: Steen Lautrup
Grønnegade 61 st tv
8000 Århus C
PS: har lige set på prisen
Vi gav;
kr. 1350,- for opsætningen og nu giver vi kr. 187,- pr. 100 visitkort, og da det fungerer så fleksibelt og hurtigt som det gør, bestiller jeg altid bare 100 af gangen.