Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

supplerende dagpenge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ny herinde, men blev selvstændig i september 2007 hvor jeg også begyndte at få supplerende dagpenge som jo er på 78 uger. Samtidig fik jeg et deltidsjob med supp.dagpenge på 52 uger.

Nu påstår HK, at jeg kun kan få de 52 uger ialt og altså ikke kan drage nytte af de 78 uger -

Er der nogen som ved om det kan passe? Skal jeg "straffes" for at have taget et deltidsjob også?

Glæder mig til at høre fra jer.

mvh

Birgitte 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:45

Jeg er sikker på at HK har ret og har styr på de ting. Jeg har selv haft undersøgt og fundet nogle sider som fortalte mig om den gamle 78 ugers regel. Jeg ahr været til møde med en rådgiver omkring det samme som du praktiserer nu. Og svaret er det som du efterlyser; Ja, 52 uger på supplerende dagpenge, som selvstændig

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:56

Birgitterl: Jeg kan godt lide at du tiltror selvstændige en større viden om dagpengeregler, end Danmarks næststørste a-kasse.

Jeg tror du er en del bagud med din viden om reglerne. Folketinget har i hvert fald snakket om at det kun skal være 30 uger med supplerende dagpenge, så vær du glad for de 52  uger du har fået. Det er dog surt du ikke vidste det før.Det kan være du skal skifte a-kasse når du stoppe på dagpenge, der er vist noget misinformation eller kommunikationsproblemer. Du kan finde en billig a-kasse her

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 08:50

Profit:
Det kan være du skal skifte a-kasse når du stoppe på dagpenge, der er vist noget misinformation eller kommunikationsproblemer. Du kan finde en billig a-kasse her

Hvis hun endelig skal skifte er det da bedre at vælge efter kvalitet i stedet for pris, især når man har brug for a-kassen. Men der er jo igen der siger HK har gjort noget forker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)