Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde kunder ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Har været igang med mit vagtfirma i et par måneder nu og er ved at løbe tør for underleverandør opgaver.

Vil gerne ud og have mine egne kunder og har brug for gode råd, som kan iværksættes for små penge eller endda gratis

Har prøvet avis annoncer, men uden held.

Hvad kan man gøre for at nå ud til de rigtige målgrupper?

Har lavet en flyer, men det koster jo alt penge i papir og printer patroner.

min side er: www.visionsecurity.dk

Hvad kan i foreslå mig ?

Er tilmeldt Udbudsvagten, som sender mig udbud når og hvis der kommmer nogle. Men her skal jeg først lærer at lave et tilbud, hvis jeg skal byde ind på en udlicitering.

Alle ideer er velkommen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:43

Nu er jeg jo en internet nørd, så jeg ville anbefale dig at lave noget Google adwords. Du kan hurtigt komme igang, men det kræver tid og forsøg at optimere dine kampagne kroner. Men som sagt, en hurtig måde at få nogle interesserede kunder ind i butikken.

Ellers kunne du kontakte festudlejere, og høre om de var interesseret i at anbefale dig, til kunder de tror kunne få brug for en vagt. Mange gymnasium fester og større privatfester køber jo netop ind hos sådanne firmaer, så der kunne du måske få nogle opgaver?

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:20

Nu kan jeg se, du ligger ved København, men herovre (Kolding) kan vi læse lokale nyheder på jv.dk.. i må have noget tilsvarende?
Man kan bl.a. læse 112-nyhederne, hvor der er politirapporter - og hvor der står, hvor der har været indbrud. Ellers kan man måske også læse det på politiets hjemmeside?

Du kunne jo se hvilke industriområder der har været indbrud i og tage rundt til dem - måske lige vente til et par dage efter indbruddet, men kort tid efter, hvor folk stadig er lidt chokerede. Vi bor fx i en bygning med 7-8 andre virksomheder og da der for 1 årstid siden var indbrud hos flere i bygningen, snakkede vi om at få en vagt, alarm eller lign.. Der var bare ikke rigtig nogen der fik gjort noget ved det.
Få en lille sludder med folk, fortæl at du har læst om indbruddet og spørg hvad de fik stjålet - så de får tillid til dig og tænker, at det var måske alligevel pengene værd, hvis man hyrede en vagt. Foreslå dem at gå sammen med naboerne, så du kan patruljere på en hel vej af gangen og så bliver det billigere for dem.

Du kan også sende tilbud ud til én vej af gangen, før du tropper op, hvor der står at hvis de samles ti virksomheder om at få dig til at komme 3 gange på en nat, koster det kun X kroner pr. måned eller hvad ved jeg..

Lige i din branche ville det for mig som potentiel kunde handle meget om tillid, og det at du mødte personligt op, ville jeg synes var super - Så kunne man se, hvad du var for en fisk, at du var til at stole på.. Så ud og stem dørklokker og hvis folk ikke er interesserede, så giv dem et venligt smil og smut igen, læg et visitkort på vejen ud.

Du kunne også tilbyde fx pengetransporter (ved ikke om det er samme branche), hvor du samlede penge ind for flere butikker i samme gade, så de på den måde slap for selv at tage i banken og det var billigere for dem, hvis de var flere om regningen.

Google er god til mange ting, men sikkerhed er vel noget man handler lokalt, ligesom tømrer, murer, frisør og andre af den type fag, så google ville vel ikke være det der gav mest i din branche.

Og en sidste ting.. Du kunne jo overveje at få lidt ekstra penge i kassen, ved at sælge fx alarmsystemer

Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:07

Hej Henrik,

at finde kunder kan være mange ting, ofte kan man sidde og tænke over tingene inden man kommer igang, det kommer der ikke kunder af, lav en plan og så afsted.

du skal bare rundt og præsentere virksomheden,som der bliver skrevet handler det om tillid hvis man skal ind på folks virksomheder m.m.

en mulighed kunne også være cityforeninger og lignene som repræsenterer forretninger i et gågadesystem

indkøbscentre, centerchefen ?

byggepladser/byggefirmaer - ofte har de 1 til at åbne pladsen om morgenen og lukke+låse pladsen om aftenen

evt kontakt til rengøringsfirmaer der gør rent på byggepladser eller skurvogne.

jeg har været et smut på din hjemmeside også, skulle jeg komme med en kommentar ville det være billeder af vagtbil - mand i uniform, referencer ect.

billeder siger meget, held og lykke med projektet

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:26

Hej BBC

Brug reklamemagneter med kontaktoplysninger til husstandsomdeling sammen med en oplysende brev. Tryksager har som bekendt en begrænset levetid, men reklamemagneten vil blive siddende på køleskabe, whiteboards etc. og reklamere for dig i lang tid. Du når målrettet ud til potentielle kunder og dine kontaktoplysninger er altid er synlige! Vi producerer alle slags reklamemagneter og kan finde en løsning, der passer ethvert budget.

Kig på vores referenceliste på www.magmedia.dk - der er pænt mange (både små og store) virksomheder, der har fået øjenene op for reklamemagneters effektive egenskaber :o)

mvh

søren 

Iværksætter

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 00:50

Hej Henrik

ring gerne til mig 28869402 - gerne mellem 9-17

Så har jeg lidt ideer

mit indlæg røg herfra, jeg skriver det i morgen, så alle andre får gavn af det, nu skal jeg nemlig i seng.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:33

Tak skal du have flemming, det lyder spændende. Har tilmeldt mig til August.

Og til alle andre tusind tak for tippene.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 09:07

Tak for snakken Henrik

Jeg håber at kunne hjælpe dig til flere kunder en dag:-)

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:53
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)