Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. markedsføring og mere :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :D

Jeg er igang med et site hvor de besøgende kan klikke sig ind på gode tilbud, konkurrencer og meget mere, jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan svare på :)

1) Når sitet engang er færdigt, hvordan får jeg så ordet ud om det, og hvordan finder jeg de rigtige der vil betale x antal ører/kroner på klik, og hvem snyder i den sammenhæng?

2) Jeg er kun 13 år og har ca. 900 kr. til af bruge på hvad der nu måtte blive nødvendigt.

3) Skal en af mine forældre momsregistrere sig hvis jeg får en indkomst på under 50000, der skal et mindre mirakel til jeg får et over lige nu.

4) Hvad mener i der bør være udover statistik og nyhedsbrev og alt det basis, har i nogle forslag :)?

Med venlige hilsner,
Mads.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:38

Hej Mads

KIg evt inde på www.partner-ads.com der er en del under "Spil og Underholdning" der vil betale for besøgende. Der behøver du ikke bekymre dig om snyd. Gå evt. ind på www.seokursus.dk og læs hvordan du kan lokke besøgende til via Google m.fl. Sørg i det hele taget for at sprede dit link via sociale netværk (Arto, Facebook, Amino, blogs m.m.)

Held og lykke

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:51

Hej Jesper og TUSIND TAK FOR DIT LINK, helt sikkert noget jeg kan bruge :-).

Har du selv nogle erfaringer med partner ads?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:15

Ja, jeg har annoncer derinde for www.designure.dk og er ganske tilfreds med deres koncept.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:46

Hej Mads ;)

Rigtigt flot, at du i en alder af 13 år, allerede er Online som " mini iværsætter"

Da jeg startede for en del år siden, startede jeg også op med partner-ads, de sætter ingen optagelseskrav, og tilbyder et breds udvalg af annoncer, så jeg vil helt klart også anbefale dig, at starter op med partner-ads, (hvis/når) din side, så har et fast besøgtal på over de 100-200 om dagen, SKAL du helt klart skifte til et andet firma og størrer, de sætter nogle optagelseskrav, men giver tilgengæld mellem 5-8 gange så meget pr. klik, lead, salg som partner-ads gør. Jeg benytter selv Adfair.dk til mine (hobby) hjemmesider, men kan også anbefale andre sider

Se følgende link:
http://www.gratis-ting.dk/ny/gratis/vis.php?emne=4&kategori=30&underkategori=0

Du er på vej ind på et kæmpe marked, med stor konkurrence, men ved at være den smarte og bruge tiden, kan du også nå højt på det marked.

Held og lykke fremover ;)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)