Hejsa :D
Jeg er igang med et site hvor de besøgende kan klikke sig ind på gode tilbud, konkurrencer og meget mere, jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan svare på :)
1) Når sitet engang er færdigt, hvordan får jeg så ordet ud om det, og hvordan finder jeg de rigtige der vil betale x antal ører/kroner på klik, og hvem snyder i den sammenhæng? 2) Jeg er kun 13 år og har ca. 900 kr. til af bruge på hvad der nu måtte blive nødvendigt. 3) Skal en af mine forældre momsregistrere sig hvis jeg får en indkomst på under 50000, der skal et mindre mirakel til jeg får et over lige nu. 4) Hvad mener i der bør være udover statistik og nyhedsbrev og alt det basis, har i nogle forslag :)? Med venlige hilsner, |
Hej Mads
KIg evt inde på www.partner-ads.com der er en del under "Spil og Underholdning" der vil betale for besøgende. Der behøver du ikke bekymre dig om snyd. Gå evt. ind på www.seokursus.dk og læs hvordan du kan lokke besøgende til via Google m.fl. Sørg i det hele taget for at sprede dit link via sociale netværk (Arto, Facebook, Amino, blogs m.m.)
Held og lykke