|
Jeg har omkring 10 domæner, og betalingsdatoerne er vidt forskellige, nogen skal betales i februar , maj, juni, august, november måned. Det er en lille smule overskueligt for mig, det ender tit med at jeg får en rykker, og har også oplevet at mine regninger er kommet til inkasso flere gange, dels fordi at nogen af domæne fakturaerne har jeg bedt om at få tilsendt via mail, og nogen med almindelig post, og der er vist også et par stykker der kører automatisk ( tror jeg nok ). Hvert domæne skal afregnes éen gang om året, men jeg "dummer" mig rigtig meget, mindst fem af dem kommer som en rykker, om to af dem bliver sendt til inkasso. Det er selvfølig helt udnødvendigt at jeg behøver at bruge så mange penge på det fis, og jeg bliver halv sur hver gang det sker. Er der nogen der ved om man kan lave en speciel ordning med one.com ( som er her alle mine domæmer er hosted), så man kan nøjes med at betale for alle ens domæner på en enkelt gang om året? Ved godt at jeg kan kontakte dem selv, men jeg vil ikke lige ubelejlige dem med dette spørgsmål, så derfor skriver jeg det herinde, og måske var der nogen andre der også kunne få gavn af dette, jeg er vel ikke den eneste der ejer et "hav af domæner" som indimellem kommer til at betale til rykker og inkasso. |
Spørg one.com næste gang.. Det tog mig mindre end 30 sek.. Og svaret er nej. Jeg vælger at vise samtalen med, supperterens navn som "x".
Vent venligst til en supporter svarer.
Du chatter nu med 'x'
x: Hej. Velkommen til One.com chatsupport. Hvad kan jeg hjælpe med?
Dig: Goddag, når man har flere webhoteller hos jer, kan man så få faktureret det hele på en gang? Altså samlefakturering
x: Nej, det er ikke muligt - du får dem faktureret seperat for hvert domæne.
Dig: Tak..
Bliv gratis medlem