60 - 80 - 60 - 40 >>>> |
UNIKT nr. 60 80 60 40 - TIL SALG!
- 1
(Derudover er samtlige telefonnumre unikke.... heldigvis, ellers vidste man jo aldrig hvem der tog den) |
Så pyt, jeg byder en plovmand. Prisen skal nok komme derned |
Hvem kan i dag huske telefonnumre. Jeg tror jeg kan 1 eller - resten kender min telefon. Du er en god forretningsmand hvis du kan få 50.000 for det nummer Anders
|
...... det må være en joke..... hvis ikke så vil jeg da gerne sælge mit unikke telefon nr |
Jeg kan huske mit eget nummer, min kærestes, min mors, formandens i min forening, min bedste vens, mm. Jeg kan huske en del ikke-gyldne numre. |
--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker
Specielle unike telefonnumre er svære at få og derfor kan dette nummer vel nok gå hen og blive en dyr fornøjelse at skaffe.. Der skal nok komme et firma, der kan se det specielle unike, som nummeret er.. Frem med pengepungen og lad være med at prale med jeres egne normale numre der ikke kan sammenlignes med 60 80 60 40 Skal nummeret bruges i et stort reklamefremstød, er det vigtigt, at nummeret fænger igen og igen, uden at man behøver at skrive nummeret ned. Derfor.... mvh |
Tjah, sådan kan man være så heldig. Vi fik 70 70 18 00 hos TDC ved bare at spørge pænt. Guldnummer eller ej, det kostede det samme... |
|
Jeg vil også melde mig til koret over folk der bliver imponeret, hvis nummeret sælges til den pris. Jeg har set langt bedre numre der har været sat til salg for 15-20.000 kr. Bl.a. nummeret 50 700 700. Han var dog et fupmager som bød på sin egen qxl auktion for derefter at sætte det i Den Blå Avis dagen efter :-( |