Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm og andre.

Hvem hjælper jeres mudderkastning lige ?

Kunden bad om en ting og sidder nu tilbage med mudderkastning, ikke ligefrem det der gør at kunden får løst sin opgave.

I driver vel forretning for at gøre jeres kunder tilfredse og ikke bruge energien sådan som i gør herinde ??

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:02

1. Du er tilfreds med en løn der svarer til den du får til hverdag som børnepasser.
Jeg tjener ca 450kr i timen når jeg laver hjemmesider så jeg er tilfreds :o)
  1. Du skal ikke leve af det.
Nej, men jeg kunne hvis jeg ville :o) Men jeg kan ikke sidde foran en skærm hele dagen !
  1. Du har ikke brugt til på en lang og dyr uddannelse inden for området.
Og skal man have en lang udd. for at lave open s. hjemmesider ?
  1. Du ignorerer fuldstændig vi andres erfaring selvom vi deler ud af den.
Så som ? Se ovenstående svar
  1. Du springer fuldstændig rådgivningsfasen af dine kunder over.

Nix !

Easywebhost - bliver nød til at forsvarre mig når et fjols lukker gylde up !!

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:12

www.easywebhost.org:

Kunden bad om en ting og sidder nu tilbage med mudderkastning, ikke ligefrem det der gør at kunden får løst sin opgave.

Hej Mogens

Du har helt ret, den bedste måde er undgå det på er måske at ignorere de useriøse indlæg.

@peterlex : Send en mail til martin@tygsen.dk forklar ham hvad du skal bruge, så behøver du ikke lede mere :)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:27

Du kan prøve Ronni fra RoJo har aldrig hørt andet end godt om hans arbejde.

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42

Granholm IT og PC support:

Nej nej nej... med følgende tidsforbrug kan du umuligt tjene så lidt

Installation af Joomla:    2 minutter

Installation af Template: 3 minutter

Diverse tilrettelser       : 55 minutter

ialt:                              1 time

Dvs at din timepris ligger på 2750 i timen, og dine matrialer er gratis, Dyre IT nasserøve? her har vi en af dem.

Hvad siger du egentligt til kunderne, når de opdager dine sider ikke kan sælger noget? Det er som at købe en gammel brugt bil, der er shinet op og uden at have testet , for så bagefter opdage den er rådden i bunden

Mange hilsener

Solguden

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:32

solguden:

Nej nej nej... med følgende tidsforbrug kan du umuligt tjene så lidt

Installation af Joomla:    2 minutter

Installation af Template: 3 minutter

Diverse tilrettelser       : 55 minutter

ialt:                              1 time

Dvs at din timepris ligger på 2750 i timen, og dine matrialer er gratis, Dyre IT nasserøve? her har vi en af dem.

Hvad siger du egentligt til kunderne, når de opdager dine sider ikke kan sælger noget? Det er som at købe en gammel brugt bil, der er shinet op og uden at have testet , for så bagefter opdage den er rådden i bunden

Mange hilsener

Solguden

Sjovt - nu bruger d. 20 - 8 - Skriver første og eneste indlæg her. Gad godt se hvilken anden IP der har en amino bruger her.

Men den tabel er da meget god, det giver en god timeløn ifølge den Smile- en skam den ikke passer.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:13

Sjovt - nu bruger d. 20 - 8 - Skriver første og eneste indlæg her. Gad godt se hvilken anden IP der har en amino bruger her.

Men den tabel er da meget god, det giver en god timeløn ifølge den Smile- en skam den ikke passer.

Endnu sjovere... for du har redigeret i dit indlæg, her er hvad du skrev

"Men den tabel er da meget god, det giver en god timeløn ifølge den Smile- en skam den ikke passer. Dividere beløbet med 12, og så der lige momsen også, så holder det stik !"

2750/12 = 229 kr , der er langt op til de 450, du praler med! hvorfor fortæller du ikke sandheden? Og hvordan kan du være 12 timer om noget der kun ta'r 1 enkelt time ? selv min mor kan installere Joomla med hænderne bundet på ryggen.

Mange hilsener

Solguden

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart er der ikke andre med samme IP, så slå koldt vand i blodet mht. beskyldningerne.

Generelt drenge, hvis I ikke er ved at være uddebatterede, kunne I så ikke åbne en ny tråd dedikeret til emnet billig vs. dyr webudvikling og på den måde få raset ud over hinanden så diverse andre tråde ikke altid skal hijackes af jeres ofte lidt hårde debat.

Solguden, vær sød at stop med anonyme tilsviner på Amino. Det er ikke velkomment. Hvis ikke du sætter navn på, så tillader jeg mig at slette dine indlæg.

Have a nice day, all of you :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:18

...selvom jeg har sagt det en 5 gange før herinde, skriv til min mail hvis der er noget. Hvor svært kan det være ? De børn jeg passer i børnehaven kan nøjes med at få det forklaret 2 gange, men du er oppe på 5 !

Du henviser til at man skal bruge din e-mail hvis der er noget og det gjorde jeg så. Men der er ikke hul igennem. Stefan har åbenbart valgt at ignorere min henvendelse - hvordan reagerer børnene i børnehaven på en pædagog der beder dem komme til sig hvis der er noget, men når det så sker er der ingen respons? Hmm...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 11:24

Gadensgaard:

Du henviser til at man skal bruge din e-mail hvis der er noget og det gjorde jeg så. Men der er ikke hul igennem. Stefan har åbenbart valgt at ignorere min henvendelse - hvordan reagerer børnene i børnehaven på en pædagog der beder dem komme til sig hvis der er noget, men når det så sker er der ingen respons? Hmm...

De reagere vel lige som dig... barnligt.

I burde holder jer til debattens emne / topic - også droppe jeres mudderkast.

;-)

/ Paw

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)