Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi Introplus.dk med flere, søger en webdesigner med flair for tidens stil, farver og sammensætning ! 

Det er bedst om du er bosiddende i Århus området så vi kan ses jævnligt for at udveksle ideer.

ring gerne direkte for uddybning på 31 666 038  Peter

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:19

Hej Peter

Jeg er godt nok fra København, men det burde ikke være et problem. Jeg har med success fremstillet en del websites på baggrund af e-mail og telefon samtaler.

Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.

Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:56

Hej Peter

Har sendt dig en mail!

MVH
Ann

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:09

Hvis du vil kigge inden for i Joomlas (som er gratis) verden af muligheder, send en mail :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:25

Det var en designer de søgte ikke en hjemmesideløsing.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:19

Gadensgaard:

Det var en designer de søgte ikke en hjemmesideløsing.

Lille ven - godt du kender hans mening !!! Det var en opfodring og der er jo over 1300 gratis designs man kan vælge imellem 

Jeg forstår ikke at folk ikke kan lukke r*ven og lade være med at snakke for andre !

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:22

Granholm IT og PC support:

Jeg forstår ikke at folk ikke kan lukke r*ven og lade være med at snakke for andre !

De er fordi vi er trætte af at du konsekvent forsøger at tage røven på alle de nye herinde!

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:14

Lille ven - godt du kender hans mening !!! 

Hvorfor tale ned til folk med "Lille ven"? Det får bare dit indlæg til at virke endnu mere som støj.

"Kender hans mening"? Han har i modsætning til dig læst det første indlæg i tråden, hvor der står beskrevet hvad der efterspørges. Hvis du havde læst det, så havde du også kendt hans "mening".  

Det var en opfodring og der er jo over 1300 gratis designs man kan vælge imellem

En opfordring til hvad? Det er jo komplet irrelevant i forhold til det der efterspørges. 

Hvis du ikke engang kan gennemskue den simple problemstilling at der er forskel på hvad der efterspørges og hvad du "tilbyder", så begynder jeg da at forstå hvorfor du lyder som en grammofonplade i hak...
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:08

Mikkel Mikjær Christensen:

De er fordi vi er trætte af at du konsekvent forsøger at tage røven på alle de nye herinde!

Jeg har brugt en time på at overveje om jeg godder svare dig, men jo, jeg syntes det er trist at du forsøger at bilde folk ind jeg tager røven på dem. Til dem som tænker og fjolset har ret, så er  meget velkommen til at kontakte mine kunder som ligger under CV på granholm.dk og spørge dem om hvad de syntes. OG så vil jeg ikke svare mere på det.

Jeg vil blot kommentere, at jeg kun har glade kunder, som er yderst tilfreds. Fik en opringning i tirsdags af en jounalist som ville høre om mit firma, da han lavede artikler om IT sektoren. Han fortalte at jeg er en af de som har tilpasset mig, dvs. bruge gratis systmer som skaber lave priser, mine priser er ens og nemme, dvs. man skal ikke tænke en masse pakkeløsninger sammen mm. 

Han mener, at de dyre IT folk som ikke kan tilpasse sig kommer til at dreje nøglen om. Få dyre IT folk vil overleve hvis de ikke tilpasser sig.

Om det passer, ved jeg ikke, men tager det som udtryk på frustration når de dyre IT folk gylper l*rt på amino for at forsøge at skrabe folk til sig ved at skræmme dem væk. Har en stak mails liggende som fortæller de syntes det er fedt at jeg tør og vil tage kampen op mod de dyre IT nasserøve, som det bl.a. tolkes. (kan fortælle at 5 af de 11 mails specifik henviser til dig mikkel, og dine svar)  Det er jo så fedt, at jeg ved 0kr i reklame, nu svømmer i jobs, så jeg må takke nej, og at fx. fitness4you.dk som jeg hjælper ved siden af (han vil nemlig selv lære det) har henvist 3 kammerater til mig. 

Og mikkel, selvom jeg har sagt det en 5 gange før herinde, skriv til min mail hvis der er noget. Hvor svært kan det være ? De børn jeg passer i børnehaven kan nøjes med at få det forklaret 2 gange, men du er oppe på 5 !

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:27

Jeg har brugt en time på at overveje om jeg godder svare dig...

Sjovt...det tog mig kun 2 sek. at beslutte at jeg ikke gad tage stilling til det br..... du lukker ud :)

Og mikkel, selvom jeg har sagt det en 5 gange før herinde, skriv til min mail hvis der er noget. Hvor svært kan det være ? De børn jeg passer i børnehaven kan nøjes med at få det forklaret 2 gange, men du er oppe på 5 !

Det er fordi jeg er fløjtende ligeglad med din holdning, jeg forsøger at gøre folk opmærksom på at du ikke er repræsentativ for resten af os herinde.

Grunden til at du kan være så billig er mange, men her er et par af dem:

1. Du er tilfreds med en løn der svarer til den du får til hverdag som børnepasser.
  2. Du skal ikke leve af det.
  3. Du har ikke brugt til på en lang og dyr uddannelse inden for området.
  4. Du ignorerer fuldstændig vi andres erfaring selvom vi deler ud af den.
  5. Du springer fuldstændig rådgivningsfasen af dine kunder over.

Derudover er de fleste af dine kunder også godt klar over at de får en discount løsning, de griner af at de får det så røvbilligt eller de er ikke klar over at der er kvalitetsforskel.

På ingen af måderne misunder jeg dig dine kunder kunder :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)