Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi Introplus.dk med flere, søger en webdesigner med flair for tidens stil, farver og sammensætning ! 

Det er bedst om du er bosiddende i Århus området så vi kan ses jævnligt for at udveksle ideer.

ring gerne direkte for uddybning på 31 666 038  Peter

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:19

Hej Peter

Jeg er godt nok fra København, men det burde ikke være et problem. Jeg har med success fremstillet en del websites på baggrund af e-mail og telefon samtaler.

Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.

Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:56

Hej Peter

Har sendt dig en mail!

MVH
Ann

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:09

Hvis du vil kigge inden for i Joomlas (som er gratis) verden af muligheder, send en mail :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:25

Det var en designer de søgte ikke en hjemmesideløsing.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:19

Gadensgaard:

Det var en designer de søgte ikke en hjemmesideløsing.

Lille ven - godt du kender hans mening !!! Det var en opfodring og der er jo over 1300 gratis designs man kan vælge imellem 

Jeg forstår ikke at folk ikke kan lukke r*ven og lade være med at snakke for andre !

www.hadstencomputer.dk

Fra København