|
Her til aften har Gigahost lukket for min side (iPhoneguide.dk), da den pludselig blev for populær. Jeg har ikke modtaget nogen henvendelser fra dem omkring lukningen og min index.html er bare blank. Ikke engang en lille notits til mine besøgende der fortæller at siden er overbelastet eller lign har de lagt på. Jeg har en del gange skrevet til deres support, i andre anledninger, og problemerne plejer at blive løst forholdsvist hurtigt, men jeg har aldrig fået så meget som et eneste svar på mine henvendelser, aldrig Nu har jeg så fået nok. Det er f..... for dårligt at de bare lukket min side uden varsel og jeg aner ikke hvornår den kommer op igen, men der går sikkert nogle dage, med deraf følgende tab af reklameindtægter mv.
Jeg skal derfor bruge en host der ikke lukker min side, fordi der er 100 online ad gangen. Af andre krav er der, at jeg skal have nem adgang til at få hostet 5-10 domæner under samme løsning og mulighed for at tilføje flere uden at det bliver dyrere. Dvs. en løsning som Gigahost bare bedre. Jeg har ikke brug for specielt meget plads, og slet ikke regnet i GB som Gigahost slår sig op på. Hvem har et godt tilbud eller kan anbefale nogle. /martin |
Hej,
Jeg har tidligere nævnt hosteurope.de. Jeg bruger dem selv og er slemt glade for deres professionalisme (har ikke oplevet andet ihvertfald). Eneste minus jeg kan komme i tanke om, er at alt deres dokumentation og emails osv. er på tysk, meen babelfish eller Google translate kan klare det min skole-tysk ikke kan. Skriver man til dem på engelsk svarere de også på engelsk, så det er jo meget fint.
Kort sagt, så har de, ihvertfald for 1-1½ år siden, de billigste produkter, hvor der er meget plads og megen trafik med i pakken. Du får selv root adgang til en Linux VPS (eller windows) og det kører bare...
Mvh / Lars Borup Jensen
Bliv gratis medlem