Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart ny hjemme, er dette en smart måde?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa har et par spørgsmål, jeg ville gerne igang med at sælge tøj på nettet, kan se flere har den samme ide hehe.

men er ik så god i nu og kendt inde for faget, så ville lave hjemme siden og domænde navnet inde på www.one.com, er dette en god ide? er der nogle som ved om det er fint at starte derinde og få lavet en simpel og pæn side.?

på forhånd tak.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:32

Det er fint nok at starte op hos One, men når du bliver seriøs så skal du have en webhost, som har 24/7 overvågning og telefonsupport.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 9. Jun 08
Skrevet kl. 16:00

ja så kan man vel bare starte med det, men det webhost er det noget man købe ved siden af eller hvordan..?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

WebhostingDK er billigere hvad angår domæner og jeg føler mig også sikker på at de er bedre end one.com. Det samme kan siges om Wannafind.

Hvis det er korrekt forstået at det er en webshop du vil sælge, så er der her en bog om lige det.. Du står overfor en rigtig stejl indlæringskurve, så det er bare med at komme i gang. Gør dig dog en tjeneste og sæt ~50-100kr/mrd af til ordentlig hosting lige fra starten.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:07

Hvilke tøjmærker ønsker du at sælge?

Spørger blot af ren interesse.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:19

One.com startede jeg op med, men har netop skiftet udbyder i dette øjeblik, da one.com ikke understøtter safemode off og brugen af htacess files.

Så spørgsmålet må også være, hvorvidt du ønsker at afvikle driften selv på din egen lejede/købt server eller webshoppen skal hostes hos eksempelvis dandomain.

Du kan mig bekendt ikke kun købe domænet igennem one.com, men køber også et webhotel. Et webhotel, som jeg ikke tror kan bruges til webshops (kære aminoer korriger mig venligst)

Held og lykke med din forretning 

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 10:08

Hej Sjeltoft

Det er såmænd fint nok at starte med One.com, Surftown eller lignende til en mindre hjemmeside i starten. Jeg bruger selv One.com til flere hjemmesider og har ikke oplevet problemer med teknikken endnu.

Det kræver dog, at du selv har en lille smule styr på at få startet hjemmesiden op eller får nogen til at lave den for dig.

Men hvis du skal sælge ting på nettet, skal du have en webshop og der vil du nok komme bedst igang med en standard løsning hos nogle af de store udbydere, fx, dandomain eller scannet. Så kommer du hurtigt i gang og der er rimeligt styr på rammerne.

Også held og lykke herfra.

Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 9. Jun 08
Skrevet kl. 13:18

hey alle

og tak for svarende, jeg har besluttet at få¨nogle folk til at lave hjemme siden, da det skal være en flot hjemme side, og tror det bedre da

der jo folk som har mere tjek på det, jeg skal sælge streetwear på nettet, starter nok bare med at sælge til drenge ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:21

Lyder rigtig spændende Yes

Held & lykke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)