Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til afspilning af Mp3

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det mig der misforstår det her, eller ligge den lige til højrebenet?

Hvis du nu installerer iTunes igen:

1: vælger en ny standard folder til iTunes biblioteket
2: Sætter iTunes til at bevare organisationen af filer
3: Vælger at importerede filer skal kopieres til iTunes mappen
4: Importere din gamle iTunes mappe

Så burde den vel placere dem i mapper a''la

kunstner -> album -> sang.mp3
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:12
Jeg syntes den er en krig om at starte. Herudover hakkede den hvis jeg f.eks åbnede Outlook imens. Det skal her siges atjeg arbejder på en IBM T40p , 1600 mhx, 1 GB Ram. Så jeg burde være ok med der.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 14:15

Dato: 4/4/2006 2:05:44 PM Forfatter: Morten Bock Er det mig der misforstår det her, eller ligge den lige til højrebenet? Hvis du nu installerer iTunes igen: 1: vælger en ny standard folder til iTunes biblioteket 2: Sætter iTunes til at bevare organisationen af filer 3: Vælger at importerede filer skal kopieres til iTunes mappen 4: Importere din gamle iTunes mappe Så burde den vel placere dem i mapper a''la kunstner -> album -> sang.mp3

Måske forstår jeg dig forkert, men jeg skal vel først have ryddet op og reorganiseret min ''Music'' folderpå min HD. Før jeg kan gøre som du foreslår der, eller?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:49
Dato: 4/4/2006 2:11:47 PM
Forfatter: Claes N.
Jeg syntes den er en krig om at starte. Herudover hakkede den hvis jeg f.eks åbnede Outlook imens.

Opstarten kan man vist ikke gøre så meget ved. Jeg synes dog min starter tilpas hurtigt. :)
At den hakker mens du åbner Outlook, kan du rette ved at øge prioriteten for processen. Options -> Preferences -> General Preferences -> Priority class - sæt den f.eks. til High og ignorér advarslen - the Windows way. :)
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:22
Dato: 4/4/2006 2:14:35 PM
Forfatter: Claes N.

Måske forstår jeg dig forkert, men jeg skal vel først have ryddet op og reorganiseret min ''Music'' folderpå min HD. Før jeg kan gøre som du foreslår der, eller?

Nej, det er netop det smukke ved det :-)

Din music folder ser formentlig sådan ud:

music
- iTunes
- musikeksempler

så laver du din nye iTunes mappe:
music
- iTunes
- iTunes new files
- musikeksempler

når du nu tilføjer din gamle mappe til dit nye iTunes, så vil den kopiere alle filerne, og organisere dem i mapper ud fra de tags de har.

Bagefter kan du jo så bare slette de gamle filer (pas på ikke at slette de xml filer der ligger i iTunes mappen, da de indeholder dit bibliotek...)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 18:56
Dato: 4/4/2006 3:22:19 PM Forfatter: Morten Bock
Dato: 4/4/2006 2:14:35 PM Forfatter: Claes N.

Måske forstår jeg dig forkert, men jeg skal vel først have ryddet op og reorganiseret min ''Music'' folderpå min HD. Før jeg kan gøre som du foreslår der, eller?

Nej, det er netop det smukke ved det :-) Din music folder ser formentlig sådan ud: music - iTunes - musikeksempler så laver du din nye iTunes mappe: music - iTunes - iTunes new files - musikeksempler når du nu tilføjer din gamle mappe til dit nye iTunes, så vil den kopiere alle filerne, og organisere dem i mapper ud fra de tags de har. Bagefter kan du jo så bare slette de gamle filer (pas på ikke at slette de xml filer der ligger i iTunes mappen, da de indeholder dit bibliotek...)

He he Morten

Jeg er vist fatsvag, men jeg er altså ikke helt med.
Min musik folder ser ud sådan, f.eks : D:\Music\U2\Achtung Baby.

Tilsyneladene har jeg nu en folder som iTunes har genereret som hedder "Compilations". Hmmm... tror lige jeg skal rode lidt rundt og se om jeg kan løse det.

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:46
Jeg bruger i Windows "Winamp" og i Linux "XMMS eller mp3blaster"
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)